دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1401 - 16:52
با حضور مسئولان انجام شد؛

گشایش گالری هنرمندان گرافیست در دانشگاه آزاد اسلامی یزد

گالری هنرمندان گرافیست در دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور مسئولان و با رویکرد «یزد در روز جهانی گرافیک و یک ایران در روز جهانی گرافیک» گشایش یافت.
کد خبر : 655613
گالری هنرمندان گرافیست



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، آیین افتتاح گالری هنرمندان گرافیست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور مسئولان و با رویکرد «یزد در روز جهانی گرافیک و یک ایران در روز جهانی گرافیک» همزمان با گرامیداشت روزجهانی گرافیک در واحد یزد برگزار شد.


علی نظری رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حاشیه این مراسم به آنا گفت: از هفتم اردیبهشت همزمان با نامگذاری روز جهانی گرافیک، نمایشگاه آثار گرافیکی هنرمندان گرافیستی در بخش دانشجویان واحد یزد و سایر دانشجویان هنری دانشگاه‌های دیگر و اساتید برتر دانشگاهی برپا شد به‌طوری‌که آثار هر فرد گرافیست در نگارخانه دانشکده هنر و معماری ارائه شد و مورد توجه طیف وسیعی از علاقه‌مندان دانشجویی، دانش آموختگان و استادان قرار گرفت.


وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را جمع آوری آثار گرافیکی هنرمندان دانشگاهی این رشته در قالب دو بخش لوگو و پوستر و بسته بندی بیان کرد و در مجموع تعداد ۸۰ پوستر و ۳۰ لوگو ارسال شده به نمایشگاه را با ژوژمان‌های دانشجویان و اساتید سال‌های گذشته دانشکده در دو بخش بومی و غیربومی عنوان کرد.


گشایش گالری هنرمندان گرافیست در دانشگاه آزاد اسلامی یزد


این نمایشگاه (گالری هنرمندان گرافیست دانشگاه آزاد اسلامی یزد) تا یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد دایر و میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته