دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1393 - 12:05
معاون عملیات و ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد

نشست زمین در خیابان مصطفی خمینی خسارت جانی و مالی نداشته است

معاون عملیات و ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه حادثه نشست زمین در خیابان مصطفی خمینی زیان مالی و یا جانی به همراه نداشته است. اطلاعاتی درباره آخرین وضعیت این حادثه ارائه داد.
کد خبر : 6548

سرهنگ پرویز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه حوالی ساعت 6 صبح امروز ترکیدگی لوله آب در مسیر شمال به جنوب خیابان مصطفی خمینی تقاطع سرچشمه و سیروس موجب نشست زمین به طول حدود 100 متر شد، گفت: ظاهرا از زیرلوله این آب نیز کانال فاضلاب عبور کرده و این لوله از لوله‌های اصلی انتقال آب به جنوب پایتخت بوده است.


معاون عملیات و ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر تنها یک لاین از خیابان مصطفی خمینی قابل تردد است، بیان کرد: ما برای تخلیه حجم بار ترافیکی، به ناچار خط ویژه را نیز به عبور خودروها اختصاص دادیم و مسیر جایگزین محلاتی شرق زیر پل 17 شهریور و ادامه مسیر از خیابان ری را برای این اتوبوس‌ها در نظر گرفتیم.


حسینی با بیان اینکه تا حوالی ظهر امروز ترافیک سنگینی در این منطقه نخواهیم داشت، اظهار کرد: اما نگرانی ما از بعدازظهر است چون هنگام عصر بار ترافیکی خیابان مصطفی خمینی بالا می‌رود و اگر تا آن زمان مشکل رفع نشود، با ترافیک سنگین در این منطقه روبرو خواهیم بود.


معاون عملیات و ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بار ترافیکی نسبت به صبح سنگین‌تر شده است ولی اگر مسیر مطلقا بسته می‌شد مشکلات بیشتری را برای شهروندان به وجود می‌آورد.
وی درباره انتخاب مسیر جایگزین برای حرکت رانندگان نیز، اظهار کرد: اگر بار ترافیکی در این خطوط گره بخورد به اضطرار از خطوط جایگزین خیابان مصطفی خمینی به سمت امیر کبیر غرب و از مصطفی خمینی به سمت خیابان‌های شهید رضی ،مجاهدین و 17 شهریور استفاده می‌کنیم.


حسینی در خصوص زمان بازگشایی کامل مسیر تردد خودروها در این خیابان گفت: سطح نشست خیابان بسیار وسیع بوده است و علاوه بر لوله آب لوله فاضلاب نیز نیاز به تعمیر دارد که این کار زمان بر است، اما تلاش می‌شود تا بعد از ظهر امروز این مسیر بازگشایی شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: نشست زمین
ارسال نظر
هلدینگ شایسته