دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1401 - 11:15

مراسم تجدیدمیثاق با آرمان شهدا در واحد بافق چگونه گذشت؟

مراسم گرامیداشت تجدیدمیثاق با آرمان شهدا با حضور مسئولان در تالار آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.
کد خبر : 654222
واحد بافق



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بافق، برای هفده سال پیاپی پس از آرام گرفتن سه لاله خوشنام و فرزندان روح الله در جوار مسجد ولی عصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی بافق، مراسم گرامیداشت تجدیدمیثاق با آرمان شهدا با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر، رئیس حوزه‌های علمیه شهرستان بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و روسای بنیاد شهید، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، جمعی از مدیران ادارات، خانواده‌های معظم شاهد و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت در تالار آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.




بیشتر بخوانید:


سیزدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار می‌شود




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در این مراسم گفت: شهدا راه و مسیر ما را مشخص می‌کنند و همه‌ساله در زمان برگزاری یادمان شهدای گمنام دانشگاه به یکباره همه چیز مهیا می‌شود تا مراسم گرامیداشت شهدا به بهترین شکل برگزار شود.


مهدی اشرفی با تقدیر از حضور شایسته مردم و مسئولان در مراسم مختلف فرهنگی دانشگاه به روند برگزاری هفدهمین یادواره شهدا اشاره کرد و افزود: سعادت حضور در مراسم فرهنگی، لیاقت و شایستگی خاصی را می‌طلبد که این هم باید به دعوت شهدا انجام شود.


مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد یزد هم به موضوع منزلت و جایگاه شهدا در آیات قرآن و روایات مختلف اشاره کرد و افزود: شهدا در سیر الی الله و خودسازی برای دیدار معبود از زبان و اعمال خویش هجرت کردند و پس از پیراسته شدن به لقاء یار رسیدند.


حجت‌الاسلام حسن زارع در توصیف ویژگی‌های شهدا افزود: شهدا و ایثارگران با زیر پا گذاشتن منیت‌ها و خودخواهی‌ها از خود گذشتند و غیر از خدا و انجام فرامین او هیچ چیزی را در نظر نگرفتند.


وی، توجه مسئولان را به انجام امور فرهنگی با مشارکت جوانان و نوجوانان جلب کرد و افزود: باید زمینه برای ایجاد تحول و گسترش امور فرهنگی مهیا و استعدادهای جوان و پویا شکوفا شود.


مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد یزد با اشاره به برخی آسیب‌های فضای مجازی تبیین کرد: جوانان در ابتدای راه به مساعدت و کارگشایی خانواده نیاز دارند، بنابراین نباید برای آنها از شرایط دشوار زندگی و الزامات نادرست به برخی آداب و رسوم غیرضروری گفته شود.


در ادامه این مراسم نمایش پلاک با اجرای منصور رحیمی گوشه‌ای از تلاش و ایثار رزمندگان اسلام را در حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.


در بخش پایانی هفدهمین مراسم یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق، گروه سرود عاشقان امام به اجرای نماهنگ با مضمون شهید و شهادت پرداخت و در ادامه با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر مسئولان قرار گرفت و سپس شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور در مقبره شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه به مقام والای ایثارگران ادای احترام کردند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته