دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1401 - 15:48

انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی(ره) شهرری

سرپرست حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری با حکم رئیس این دانشگاه منصوب و در مراسمی با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 654008
معرفی سرپرست حفاظت فیزیکی واحد یادگار امام (ره) شهرری



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرری، نشست تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری با حضور محمد نریمانی‌راد رئیس این دانشگاه، مجید جعفری صدر، مدیر حفاظت فیزیکی استان تهران و عبدالله قدرتی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری برگزار و مرتضی عسگری به‌عنوان سرپرست حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری معرفی و از تلاش‌های سعید رضایی قدردانی شد.




بیشتر بخوانید:


سرپرست حراست دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود معرفی شد




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری در این نشست با اشاره به پیش رو بودن شب‌های قدر گفت: در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد و عمل در آن از عمل در هزار ماه بهتر است و در آن شب تقدیر امور سال مشخص می‌شود.


نریمانی‌راد، خطاب به کارکنان حفاظت فیزیکی و انتظامات عنوان کرد: کارتان از اهمیت زیادی برخوردار است و نماد برقراری نظم و امنیت در دانشگاه هستید و رفتار شما در مواجهه با ارباب رجوع، دانشجویان و اولیای آنان نمایان‌گر وجهه دانشگاه است.


وی بیان کرد: ایجاد انگیزه، آرامش فکری، رضایت شغلی و افزایش سطح رفاه و معیشت کارکنان در اولویت است و با همدلی، همراهی و حمایت از یکدیگر در راستای رشد و پیشرفت دانشگاه گام برمی‌داریم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری، تکریم ارباب رجوع، آراستگی ظاهری، جدیت و دلسوزی در انجام امور را انتظارات خود از کارکنان انتظامات و حفاظت فیزیکی بیان کرد.


جعفری صدر مدیر حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران هم یادآور شد: در دو سال گذشته که حفاظت فیزیکی استان راه‌اندازی شده، تلاش‌ها در راستای آموزش و ساماندهی نیروهای انتظامات بوده و مسئولان حفاظت فیزیکی از بین بهترین و امین‌ترین افراد انتخاب شده‌اند.


قدرتی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری هم با اشاره به همدلی، دوستی و همفکری که در مجموعه حفاظت فیزیکی و انتظامات این دانشگاه وجود دارد، متذکر شد: انتظامات نیروهای خط مقدم هر ارگانی هستند و نظارت و حفاظت از آن سازمان را برعهده دارند و همواره فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مأموریتی انجام می‌دهند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته