دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1401 - 11:52
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک 20 ساله شد؛

نمایی از عملکرد دانشگاه آزاد در شهر یک‌هزار شهید اندیمشک

ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های درآمدزا در چشم‌انداز واحد اندیمشکدانشگاه آزاد اسلامی پنجم اردیبهشت ۱۳۸۱ با ۱۰۰ دانشجو در دو رشته در شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک فعالیت علمی خود را آغاز کرد.
کد خبر : 653981
دانشگاه آزاد اندیمشک



گروه استان‌های خبرگزاری آنا؛ پنجم اردیبهشت ۱۳۸۱ و پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی با پیگیری‌های فراوان مسئولان دلسوز شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک، دانشگاه آزاد اندیمشک با ۱۰۰ دانشجو در دو رشته علوم سیاسی و جغرافیای شهری فعالیت خود را در این شهر آغاز کرد.(بیشتر بخوانید)


نمایی از عملکرد دانشگاه آزاد در شهر یک‌هزار شهید اندیمشک


اکنون واحد دانشگاهی اندیمشک به‌عنوان شمالی‌ترین واحد استان خوزستان و با کسب افتخارات علمی، فرهنگی و ورزشی و پژوهشی در ۱۴ رشته مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در مجاور دو سد عظیم کرخه و دز و دوکوهه قهرمان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.


مکان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک در زمینی به مساحت عرصه ۵۶۲ هزار و ۶۷ متر مربع و اعیان ۵ هزار و ۸۲ متر مربع ساخته شده است.


شهرک دانشگاهی واحد اندیمشک نیز با عرصه ۱۹۵ هزار متر مربع و اعیان کامل ۹ هزار و ۹۷۵ متر مربع در مسیر جاده سد کرخه ساخته شده است.


واحد دانشگاهی اندیمشک دارای ۷۹ کارمند، ۴۷ عضو هیئت علمی تمام‌وقت و ۴۷ استاد حق‌التدریس است. از دستاوردهای علمی این واحد دانشگاهی در طول سال‌های گذشته می‌توان بیش از ۲۰۰ مقاله علمی داخلی و خارجی، طرح‌های درون و برون‌دانشگاهی و چند اختراع و شرکت در همایش‌های علمی معتبر داخلی و خارجی را ذکر کرد.


نمایی از عملکرد دانشگاه آزاد در شهر یک‌هزار شهید اندیمشک


جذب دانشجویان خارجی، ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های درآمدزایی از محصولات کشاورزی، آزمایشگاه‌های مکانیک، برق همکاری با صنایع شهرستان براساس رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی از چشم‌اندازهای این واحد دانشگاهی است.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته