دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1400 - 22:06
در دومین سفر استانی افروس مطرح شد؛

قول مساعد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برای حل مشکلات واحد اندیمشک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به همراه هیئت رئیسه دانشگاه در دومین سفر استانی از واحد اندیمشک بازدید کردند و برای حل مشکلات این واحد دانشگاهی قول مساعد داده شد.
کد خبر : 630116
بازدید از واحد اندیمشک



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اهواز، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به همراه دبیر، هیئت رئیسه و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از واحد اندیمشک بازدید کردند.


در جریان این بازدید امیر کاکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک پیشنهاد کرد که با توجه به حجم بالای نیروی مازاد واحد اندیمشک در صورت امکان، اولویت اول استان در اعطای انتقالی و رفع نیاز واحدهای نیازمند جذب نیرو واحد اندیمشک باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک درباره تشویقی به منظور بازخرید کارکنان هم عنوان کرد که طرح‌های متنوعی در نظر گرفته شود تا کارکنان حق انتخاب و انگیزه لازم را داشته باشند.


وی خواهان حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برای تصویب رشته‌های جدید و پرتقاضا به‌ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی برای واحد اندیمشک شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم با قول مساعد برای پیگیری پیشنهادهای مطرح شده تا حصول نتیجه لازم در راستای مشکلات حقوقی شهرک دانشگاهی واحد اندیمشک دستورات لازم را صادر کرد و خواهان برگزاری جلسات متعدد برای بررسی دقیق موضوع شد.


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته