دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1401 - 09:21
استفانو پیولی:

دو راه برای میلان باقی مانده است/ داور گل معتبر ما به اینتر را آفساید گرفت

سرمربی تیم میلان گفت: اگر داور گل سالم ما به اینتر را آفساید نمی‌گرفت شاید حذف نمی‌شدیم.
کد خبر : 653886
استفانو پیولی



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، میلان که صدرنشین رقابت‌های سری A محسوب می‌شود در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابتهای جام حذفی ایتالیا برابر اینتر شکست ۳ بر صفر را متحمل شد و با توجه به تساوی بدون گل دو تیم، از دور رقابت‌های کنار رفت.


استفانو پیولی درباره شکست در دربی دلامادونینا و وداع با جام حذفی عنوان کرد: ناامید شدیم، می‌خواستیم برنده شویم اما موفق نشدیم. با حریف قدرتمندی بازی داشتیم. نتیجه ۳ بر صفر شکست سنگین و واضحی است. هر چند وقتی حذف می‌شوید تفاوت زیادی وجود ندارد. اینتر در زمان مناسب گل زد. هیچ عزم و اراده‌ای نداشتیم ولی گلی که به دلیل آفساید مردود اعلام شد جای تعجب داشت. گل ما بسیار معتبر و سالم بود و اگر آفساید گرفته نمی‌شد شاید نتیجه دیگری در پایان رقم می‌خورد و حذف نمی‌شدیم.


سرمربی تیم میلان ادامه داد: از کوپا ایتالیا حذف شده‌ایم و باید فقط روی مبارزه برای فتح اسکودتو تمرکز کنیم. ما دو امکان داریم، یا برای خود متاسف باشیم یا ویژگی‌های خود را نشان دهیم. مطمئن هستم که تیم از این وضعیت سوء استفاده خواهد کرد. ما می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. شرمنده چون می‌خواستیم به فینال جام حذفی برسیم اما اینجا جایی است که باید باشیم. فرصتی برای واکنش فوری و دادن همه چیز در قهرمانی داریم. شانس‌های خود را داریم و می‌خواهیم تا آخر بازی کنیم. این نتیجه نباید در عملکردمان در سری A تأثیری داشته باشد چون ما قوی هستیم و این را نشان داده‌ایم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته