دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1401 - 09:01
سیمونه اینزاگی:

مستحق پیروزی در دربی بودیم/ در سری A میلان را تعقیب می‌کنیم

سرمربی تیم اینتر گفت: برتری بر میلان را در دربی می‌خواستیم و هوشمندانه و تاکتیکی به هدف خود دست یافتیم.
کد خبر : 653875
سیمونه اینزاگی

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، اینتر با برتری ۳ بر صفر مقابل میلان در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا جواز صعود به فینال را به دست آورد و منتظر برنده تیم‌های یوونتوس و فیورنتینا در این مرحله خواهد بود. دیدار رفت اینتر و میلان با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.


سیمونه اینزگی درباره برتری شاگردانش در دربی دلامادونینا اظهار کرد: بچه‌ها فوق العاده بودند، یک دربی هوشمندانه و تاکتیکی بازی کردیم، ما برتری را می‌خواستیم و شایسته آن بودیم. می‌دانیم مسیرمان چه بوده است، در ژانویه قهرمان سوپرجام شدیم، ۲۰ روز دیگر یک فینال دیگر داریم و بعد قهرمانی است که تا آخر بازی کنیم. بعد از یک ماه شفاف ماندیم و در بازی برگشت در جایی که خیلی هزینه کرده و چند امتیاز از دست داده بودیم، نتیجه مورد نظر را به دست آوردیم. این پیروزی سفر طولانی به سوی قهرمانی خواهد بود، ضمن اینکه در سری A در تعقیب میلان هستیم که پیشتاز است. برتری در کوپا ایتالیا یک قدم مهم است، در سری A اول بودیم، پس از آن صدر را از دست دادیم اما این مبارزه تا پایان خواهد بود.


سرمربی تیم اینتر افزود: در مصاف با میلان روی ساخت و سازها و در مرحله عدم مالکیت کار کردیم. در سه دربی اخیر خوب بازی کردیم و هر گاه برنده نشدیم مستحق نتایج به دست آمده نبودیم. من خوشحالم که این بار دربی را برای این هواداران فوق‌العاده بردم و شادمان هستیم که رضایت آنها را جلب کرده‌ایم. از سال ۲۰۱۱ بود که اینتر در فینال جام حذفی ایتالیا بازی نکرده بود، این هواداران در تمام بازی‌های سخت به ما کمک کردند. من به انتقادات گوش دادم، انتقادات سازنده را پذیرفتم و از آنهایی که موقتی ایجاد شده بود طفره رفتم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته