دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1401 - 12:01
در گفت و گو با آنا تشریح شد

بلیط موزه ارتباطات برای چه اقشاری رایگان است؟

عمیدی درباره ساعت فعالیت موزه ارتباطات گفت: فعالیت این موزه از شنبه الی چهارشنبه ۸ صبح الی ۱۵ است و از صبح تا ظهر روزهای جمعه بازار تمبر و فیلاتلیک برگزار می‌شود.
کد خبر : 653381
حسن عمیدی

حسن عمیدی رئیس موزه ارتباطات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه میراث فرهنگی گروه جامعه خبرگزاری آنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه فعالیت موزه ارتباطات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این موزه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ لغایت ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان است و در تعطیلات رسمی فعالیت ندارد.


وی درباره برگزاری بازارچه تمبر در موزه ارتباطات بیان کرد: همچنین در این موزه از صبح تا ظهر روزهای جمعه بازار تمبر و فیلاتلیک برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از این بخش نیز بازدید کنند.


رئیس موزه ارتباطات در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر قیمت بلیط این موزه افزود: هزینه بلیط برای هموطنان مبلغ ۷ هزارتومان و برای بازدیدکنندگان خارجی مبلغ ۱۰ هزار تومان است و دارندگان معرفی نامه، کارت منزلت، خانواده‌های شهدا و ایثارگران از پرداخت هزینه بلیط معاف هستند.


عمیدی با اشاره به سایر افرادی که می‌توانند به صورت رایگان از موزه بازدید کنند، گفت: همچنین دارندگان کارت راهنمای گردشگری، کارکنان میراث فرهنگی، دارندگان کارت عضویت در کمیته ملی موزه های ایران و تورلیدرها نیز با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر نیازی به پرداخت هزینه بلیط ندارند.


وی افزود: برای مدارس، مراکز آموزشی فرهنگی نیز با در دست داشتن معرفی نامه معتبر بلیط به صورت نیم بها ارائه می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


رئیس موزه ارتباطات در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در موزه گفت: فرآیند ضدعفونی کردن و رعایت پروتکل‌ها همچنان در موزه ارتباطات کشور انجام می‌شود.


انتهای پیام/۴۱۷۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته