دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1401 - 10:29
امام‌جمعه خوراسگان عنوان کرد؛

دانشگاه آزاد اسلامی امیدی برای جوانان اصفهانی

امام‌جمعه خوراسگان وجود دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) را در این منطقه، امید و نقطه عطفی برای جوانان و مشتاقان تحصیل این شهر خواند.
کد خبر : 653131
حسن ربانی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسن ربانی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، وجود این دانشگاه را در این منطقه، امید و نقطه عطفی برای جوانان و مشتاقان تحصیل این شهر خواند.




بیشتر بخوانید:


اخلاق و قانون‌مداری محور فعالیت حوزه حراست دانشگاه آزاد


مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان معرفی شد


تجلیل از خدمات ۳۰ ساله محمدجواد فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان


وظیفه حراست پشتیبانی و حفاظت مجموعه از بروز آفت‌هاست





وی با تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) گفت: امیدوارم که در این ماه مبارک بتوانیم از روزه‌داران واقعی خداوند باشیم؛ زیرا روزه فقط به معنای تحمل گرسنگی و تشنگی نیست؛ بلکه باید در همه حال و با تمام اعضا و جوارح روزه باشیم.


این مسئول با اشاره به اینکه محمدجواد فرهنگ صرفاً یک مدیر حراست نبود؛ بلکه در نقش یک مربی ایفای نقش می‌کرد، افزود: در مدتی که با وی آشنایی داشتم و فعالیت‌هایش را دنبال می‌کردم، او را یکی از مدیران شایسته، توانمند، متعهد و معتقد یافتم.


امام‌جمعه خوراسگان اظهار کرد: بسیار خرسندم که با وجود مشکلاتی و نواقصی که در راه تأسیس دانشگاه آزاد خوراسگان به‌ویژه در سال‌های ابتدایی وجود داشت، اکنون این دانشگاه به یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی کشور با افتخارات متعدد تبدیل‌شده است.


ربانی با قدردانی از تلاش‌های محمدجواد فرهنگ در طول تصدی حراست این واحد دانشگاهی تأکید کرد: قطعاً چنین مجموعه بزرگی، نیاز به یک تشکیلات حراستی قدرتمند دارد و همان‌گونه که تاکنون چنین بوده، افرادی که در این سمت قرار می‌گیرند، لازم است علاوه بر توانمندی‌های لازم از قدرت مدیریت و اشراف بر مسائل برخوردار باشند.


وی با اشاره به تلاش‌ها و حمایت‌های مردم خوراسگان از تأسیس و فعالیت دانشگاه آزاد بیان کرد: وجود این مرکز علمی و نام این مکان در منطقه خوراسگان، نقطه عطف و امیدآفرین برای جوانان این منطقه و عزیزانی است که در آینده درراه علم تلاش و کوشش خواهند کرد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته