دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1401 - 16:42
در راستای اجرایی‌کردن پژوهش‌های دانشجویان و استادان انجام شد؛

برگزاری نخستین نشست مشترک بین برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق و شهرداری قیامدشت

نخستین جلسه کارگروه اجرایی تفاهم‌نامه مشترک حوزه مدیریت شهری قیامدشت با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در راستای اجرایی‌کردن پژوهش‌های دانشجویان و استادان برگزار شد.
کد خبر : 652535
برگزاری نخستین نشست مشترک بین برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق و شهرداری قیامدشت



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از قیامدشت، نخستین جلسه کارگروه اجرایی تفاهم‌نامه مشترک حوزه مدیریت شهری قیامدشت با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در راستای اجرایی‌کردن پژوهش‌های دانشجویان و استادان در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.(بیشتر بخوانید)


در این جلسه که اعضای برنامه علمی، معاونت پژوهشی و رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق به‌همراه معاون شهردار و مدیران شهرداری شهر قیامدشت حضور داشتند، فرصت‌های مطالعاتی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرای پروژه‌های شهری مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.


دانشگاه آزاد تهران شرق در زمینه‌هایی مانند ایجاد فضای همکاری مشترک بین دانشگاه و شهرداری در قالب تعریف و اجرای پروژه‌های تخصصی و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی توسط استادان مجرب دانشگاهی در حوزه‌های مختلف پیشنهاداتی مطرح کرد.


به گزارش آنا، در این جلسه مقرر شد کمیته‌های فرعی این کارگروه موضوعات مشترک همکاری دوجانبه در سال جدید را بررسی و اعلام کنند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته