دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1401 - 14:01
از سوی سازمان سنجش؛

نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ اعلام شد/ آغاز انتخاب رشته از ۲۵ فروردین‌ماه

نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ امروز از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
کد خبر : 652298
میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی از آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۱/ نجف آباد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ امروز سه‌شنبه ۲۳ فروردین‌ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده است. داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت.


آن‌دسته از افرادی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، می‌بایست از روز پنجشنبه ۲۵ فروردین‌ماه تا روز یکشنبه ۲۸ فروردین‌ماه نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.


علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1401 امروز با تلاش بیشتر کارکنان و عوامل فنی زودتر از موعد مقرر از طریق درگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اعلام شد گفت: داوطلبان با در اختیار داشتن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه ای می توانند کارنامه نتایج اولیه آزمون خود را مشاهده کنند.


گفتنی است طبق اطلاعیه مندرج در سایت سازمان مقرر بود که نتایج اولیه دکتری فردا اعلام شود، ضمنا دفترچه راهنمای انتخاب رشته تا فردا در دسترس متقاضیان این آزمون قرار می گیرد .


وی گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می باشند و متقاضی انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اینترنتی www.azmoon.org مراجعه و براساس اطلاعیه های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند. 


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته