دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1401 - 10:32

واکنش دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی قشم به حادثه حرم رضوی

مسئول دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم اقدام به دور از انسانیت در حرم مطهر امام رضا(ع) که منجر به شهادت و مجروح‌شدن سه روحانی جهادی شد را محکوم کرد.
کد خبر : 651491
شیخ ابراهیم‌ابراهیمی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از قشم، شیخ ابراهیم‌ ابراهیمی مسئول دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با صدور بیانیه‌ای اقدام به دور از انسانیت و ددمنشانه در حرم مطهر امام رضا (ع) که منجر به شهادت و مجروحیت سه نفر روحانی جهادی و فعال مذهبی شد را محکوم کرد.


در بخشی از پیام صادره از سوی مسئول دفتر تقریب مذاهب واحد قشم آمده است: جنایت و حمله وحشیانه به سه روحانی در ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت و در مکان مبارک توسط عناصر و دست‌نشانده‌های دشمنان اسلام نشان از خفت و خواری آنان دارد.




بیشتر بخوانید:


واکنش دفتر تقریب دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به حادثه حرم رضوی




ابراهیمی در این بیانیه می‌افزاید: دشمنان اسلام به‌خوبی می‌دانند که وحدت و اتحاد مسلمانان و ملت ایران شیرازه آنان را به باد خواهد داد از همین رو با اجرای چنین اعمال شنیعی خواهان اختلاف و تفرقه و دودستگی بین جامعه اسلامی هستند، پیشرفت کشور که با بهره‌مندی از اعتقادات و حرکت جهادی و ادای تکلیف دینی آغاز شده، توقف‌ناپذیر است و بر هر شاخسار آن، مردم انقلابی و شهادت‌طلب بی‌شماری به ثمر خواهد نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران با قدرت هرچه تمام‌تر در راستای وحدت و کوتاه کردن دست استکبار ایستادگی خواهد کرد. ضمن عرض تسلیت به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و ملت ایران این حادثه را به شدت محکوم می‌کنم و خواهان برخورد قاطع با عامل یا عوامل این حادثه هستیم.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته