دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1401 - 08:45

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی هالند و امباپه

باشگاه‌های مطرحی متقاضی جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند هستند.
کد خبر : 651456
ارلینگ هالند کیلیان امباپه



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، مدافع کناری برزیلی معتقد است کیلیان امباپه بازیکن کامل‌تری نسبت به مهاجم نروژی دورتموند است.


سایت (Goal) اعلام کرد دنی آلوز می گوید، ارلینگ هالند ارزش پول زیادی را ندارد، اما برای جذب مهاجم پاری‌سن‌ژرمن باید تلاش کرد. امباپه و هالند بهترین مهاجمان فوتبال جهان هستند و تیم‌های برتر اروپا در تابستان امسال برای جذب آنها می‌جنگند. گفته می‌شود بارسلونا متقاضی جذب هر دو ستاره است منچسترسیتی و رئال مادرید نیز در چارچوب جذب آنها هستند.


دنی آلوز، امباپه را به عنوان مهاجم مورد علاقه خود در میان این دو انتخاب کرده و می‌گوید: «امباپه در همه جنبه‌های بازی، بازیکن کامل‌تری نسبت به هالند است. اگر مسئولیتی داشتم برای هالند کارهای دیوانه کننده انجام نمی‌دادم. راستش را بخواهید، پول زیادی را برای استخدام او خرج نمی‌کردم. چنین پولی را برای امباپه خرج خواهم کرد. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری عظیمی انجام دهید، باید آن را به بهترین شکل انجام دهید. اگر به من بستگی داشت، من روی امباپه شرط می‌گذاشتم.»


این دو چگونه با هم مقایسه می‌شوند؟


امباپه و هالند در این فصل برای تیم‌های خود در فرم فوق‌العاده‌ای بوده‌اند. ملی‌پوش فرانسوی در ۳۵ بازی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا ۲۳ گل به ثمر رسانده و ۱۷ پاس گل داده است. در همین حال هالند از ۲۱ بازی در بوندسلیگا و رقابت‌های باشگاهی برتر اروپا ۱۹ گل به ثمر رسانده است. امباپه اعلام کرده علیرغم گزارش‌های مداوم مبنی بر انتقال به رئال مادرید در تابستان امسال، می‌تواند فعلاً در پاری‌سن‌ژرمن بماند. آینده هالند نیز مبهم است و گزارش‌ها ادعا می‌کنند منچسترسیتی بهترین گزینه برای جذب او خواهد بود. با وجود ادعاهایی که در رسانه‌ها وجود دارد، ستاره نروژی بند آزادسازی ۷۵ میلیون یورویی در قرارداد خود با دورتموند ندارد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته