دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 اسفند 1400 - 12:47

بخت بیشتر رئال مادرید برای جذب ستاره دورتموند

ارلینگ هالند پیشنهادهای زیادی دارد اما رئال مادرید مقصد مناسب ترجیحی ستاره نروژی است.
کد خبر : 649013
ارلینگ هالند

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، رئال مادرید نگران از دست دادن انتقال ارلینگ هالند در میان نگرانی های مهاجم دورتموند در مورد اشتراک در کانون توجه بین کریم بنزما و کیلیان امباپه است.


سایت «گل» (Goal) اعلام کرد رئال مادرید یکی از چندین باشگاهی است که به دنبال امضای بازیکن نروژی قبل از پنجره تابستانی است. باشگاه اسپانیایی نگران از دست دادن جذب ارلینگ هالند در میان نگرانی‌های مهاجم دورتموند در مورد اشتراک در کانون توجه کریم بنزما و کیلیان امباپه است. هالند بدون شک پرتقاضاترین مهاجم حال حاضر فوتبال جهان است و گفته می‌شود باشگاه‌هایی مانند منچسترسیتی، منچستریونایتد، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ همگی به هنرنمایی‌های او علاقه‌مند هستند.


این بازیکن ۲۱ ساله همچنین هدف مادریدی‌هاست که قصد دارتند پس از نهایی کردن قرارداد امباپه از پاری‌سن‌ژرمن، این انتقال را انجام دهند. لوس بلانکوس (لقب رئال مادرید) مطمئن است که امباپه را به عنوان بازیکن آزاد در تابستان به خدمت خواهند گرفت زیرا این مهاجم هنوز هیچ نشانه‌ای از تمدید قرارداد فعلی خود در پارک دو پرنس نشان نداده است. هالند در اولویت بعدی باشگاه قرار داشت زیرا آنها به دنبال اصلاح خط حمله خود هستند، اما آنها اکنون در مورد متقاعد کردن او برای ادامه پیشرفت خود در سانتیاگو برنابئو تردید دارند. ملی‌پوش نروژی مطمئن نیست که این بهترین گام حرفه‌ای برای او خواهد بود که با امباپه و بنزما پیوند بخورد زیرا او می‌خواهد در هر جایی که بازی می‌کند مرد اصلی خط حمله باشد.




بیشتر بخوانید:





منچسترسیتی در جایگاه قطبی


مقامات رئال مادرید اکنون نگران هستند که ارلینگ هالند به منچسترسیتی بپیوندد. باشگاهی که پدرش آلف اینگه بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ در آن بازی می‌کرد. قهرمان لیگ برتر انگلیس به ستاره نروژی پیشنهاد قراردادی داده که او را به پردرآمدترین بازیکن فوتبال انگلیس تبدیل می‌کند و دورتموند معتقد است با بازگشایی بازار نقل و انتقالات، او به ورزشگاه اتحاد خواهد رفت. با این حال، مادرید در شرایط مناسب مقصد ترجیحی هالند است و در صورت ارائه پیشنهاد رسمی، وضعیت می‌تواند تغییر کند. مینو رایولا نماینده هالند، همچنان با چندین باشگاه در تماس است و برای یافتن بهترین معامله ممکن تلاش می‌کند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته