دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئال مادرید در اندیشه صید ستاره نروژی

رئال مادرید به دنبال آن است تا ستاره نروژی دورتموند را جذب کند.
کد خبر : 523078
ارلینگ هالند.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ارلینگ هالند پس از آنکه در سالزبورگ خوش درخشید و به دورتموند نقل مکان کرد در این تیم آلمانی نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است.


نشریه «مارکا» اعلام کرد مهاجم نروژی در ترکیب تیم ملی کشورش نیز فوق‌العاده ظاهر می‌شود و هت‌تریک می‌کند. او در دیدار با رومانی سه گل برای نروژ به ثمر رساند.


شکلی که هالند بازی می‌کند باعث شده تا رئال مادرید به دنبال جذب این بازیکن باشد چرا که او ثابت کرده آمادگی بسیار زیادی دارد و می‌تواند پیشاهنگ لوس بلانکوس (لقب رئال مادرید)  باشد. او بسیار بهتر از کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن است که در چند فصل اخیر رئال مادرید تلاش می‌کند تا او را جذب کند.


با توجه به بحران اقتصادی ناشی از بیماری همه‌گیر COVID-19 رئال مادرید در تلاش است تا بودجه لازم برای خرید این مهاجم آماده را تهیه کند. کریم بنزما به یک شریک در خط حمله نیاز دارد و هالند ثابت کرده آمادگی زیادی دارد.


لوکا جوویچ و ماریانو دیاز نتوانستند اعتماد زین‌الدین زیدان را جلب کنند. باید دید رئال مادرید می‌تواند هالند را جذب کند و شریک کریم بنزما شود یا اینکه طرح سفیدها نهایتاً با امباپه به توافق می‌رسند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته