دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1401 - 09:23
توسط دانشگاه آزاد داراب صورت گرفت؛

برگزاری پویش مهارت‌آموزی در راستای تحقق شعار سال

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب از برگزاری پویش مهارت‌آموزی توسط این دانشگاه در راستای تحقق شعار سال ۱۴۱۰۱ خبر داد.
کد خبر : 650997
کلاس های مهارتی داراب



جعفر شریعتی با اشاره به فرمایش رهبر حکیم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی که با نگاهی عالمانه و واقع‌بینانه با تمرکز بر مشکل اصلی کشور و مردم، شعار ۱۴۰۱ را با هدف رفع این مشکل تعیین و اعلام کردند از برگزاری پویش مهارت‌آموزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای داراب در راستای تحقق شعار سال خبر داد.




بیشتر بخوانید:


حمایت فرمانداری بردسیر از توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان




وی با اشاره به برگزاری حضوری کلاس‌های درس واحد دانشگاهی داراب به خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا گفت: فرصت حضور دانشجویان و استادان در دانشگاه را باید غنیمت شمرد و با استفاده از این ظرفیت و در راستای تحقق شعار «تولید دانش‌بنیان اشتغال‌آفرین» پویش مهارت‌آموزی ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در زمینه‌های مختلف اعم از کارآفرینی، HSE مقدماتی، کشت زعفران و... توسط دانشگاه آزاد اسلامی داراب برگزار می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب با اشاره به برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی و مشارکت مؤثر و فعال این دانشگاه در این رویداد بر لزوم حرکت و تلاش‌ دانشگاهیان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۱ تأکید و اظهار کرد: برنامه‌های کاربردی و عملیاتی مختلفی در راستای تحقق شعار سال در نظر گرفته و برنامه‌ریزی شده است که در سال ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته