دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1401 - 12:25

فعالیت بیش از ۷۰۰ مسجد و هیئت مذهبی در دارالمومنین تهران

دارالمومنین تهران با بیش از ۸۰ مسجد و ۷۰۰ پایگاه مذهبی، حسینیه و هیئت همچنین اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی و فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان تهران است.
کد خبر : 650826
رمضان



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، همزمان با ماه مبارک رمضان محمد امین سالاری پور با حضور در مراسم غبارروبی مساجد، از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی، حمایت از فعالیت‌های قرآنی، برپایی سفره افطاری و پذیرایی از روزه داران، کمک های مومنانه با محوریت مساجد، برپایی محافل قرآنی و ... در طول ایام ماه مبارک رمضان در این پایگاه‌های مذهبی و معنوی خبر داد.


سالاری پور با گرامیداشت یاد ۲۷۰۰ شهید و بیش از ۳ هزار جانباز سرافراز و وجود شهروندان متدین و شهید پرور، دارالمومنین تهران را میزبان شایسته برای برگزاری مراسم ویژه ایام ماه میهمانی خدا برشمرد.


شهردار منطقه ۱۴ همچنین به برگزاری جلسات آموزش معارف دینی و قرآنی توسط روحانیون و مبلغان دینی در مساجد و این پایگاه‌ها اشاره کرد و افزود: با هدف گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی و معرفت به این کتاب آسمانی و بهره‌گیری آحاد مختلف جامعه از معارف ناب قرآن کریم، علاوه بر این مراکز، خانه و مؤسسه قرآنی و دارالقران در منطقه طی ماه رمضان میزبان ساکنان محله‌های مختلف دارالمومنین هستند.


وی با تاکید بر اینکه جلسات خانگی قرآنی مؤثرترین برنامه در راستای نشر معارف قرآنی است، گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از جلسات خانگی قرآن کریم با حضور بانوان و اهالی منطقه در محله‌های مختلف منطقه برپاست.


شهردار منطقه ۱۴ در پایان از میزبانی و برگزاری مراسم پرفیض شب‌های قدر در مساجد محوری و فرامنطقه‌ای دارالمومنین با حضور چهره‌های برجسته مذهبی، نمازگزاران و روزه داران منطقه ۱۴ و تهران خبر داد.


انتهی پیام/۴۱۷۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته