دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1401 - 15:18
نریمانی‌راد عنوان کرد؛

افزایش کیفیت خدمات آموزشی اولویت دانشگاه آزاد یادگار امام(ره)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) گفت: پاسخگویی و افزایش کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان را در سال جدید سرلوحه فعالیت‌های خود قرار می‌دهیم.
کد خبر : 650644
محمد نریمانی‌راد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرری، محمد نریمانی‌راد در دیدار نوروزی که با حضور اعضای هیئت رئیسه، رؤسای دانشکده‌ها، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: با تدابیر انجام شده توسط ستاد ملی کرونا و واکسیناسیون و ایجاد ایمنی جمعی شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم و باید پاسخگویی و افزایش کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان را در سال جدید سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.


وی همکاری و تعامل هرچه بیشتر برای رسیدن به جایگاه مطلوب، گسترش همبستگی، عمل‌گرایی و رعایت اصل اخلاق‌مداری در کارها، استفاده از ظرفیت‌ها، توانمندی‌های افراد و ارتباطات وسیع با خارج از مجموعه دانشگاه، استفاده بهینه از امکانات و رعایت اصل صرفه‌جویی، افزایش بهره‌وری، کسب درآمد از طریق روش‌های جدید، تکریم هرچه بیشتر دانشجویان و اولیای آنان و حل مشکلاتشان را ازجمله انتظارات خود در سال جدید عنوان کرد.




بیشتر بخوانید:


دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) بیان کرد: از مجموع تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف در طول سال ۱۴۰۰ رضایت دارم؛ چراکه همه این موفقیت‌ها مرهون همدلی، همفکری و تلاش همه مسئولان و همکاران تلاشگر بوده و از همه آنان قدردانی می‌کنم. امیدوارم سال ۱۴۰۱ سالی با برکت و سرشار از سلامتی و موفقیت برای همه ملت ایران به‌ویژه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باشد.
 



نریمانی‌راد با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: این ماه، میان مسلمانان از احترام، اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار و ماه سلوک روحی آنان بوده و به دلیل نزول قرآن کریم و ویژگی‌های منحصری که این ماه دارد میان ماه‌های سال قمری برترین است.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته