دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 فروردين 1401 - 13:30

رشد ۱۴ هزار و ۹۰۰ واحدی شاخص بورس

در پایان معاملات امروز ۸ فروردین ماه ۱۴۰۱، شاخص کل با رشد ۱۴ هزارو ۹۹۳ واحدی به یک میلیون و ۴۱۸ هزار واحد رسید.
کد خبر : 649780
بورس



به گزارش خبرنگار حوزه بورس، بانک و بیمه گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، شاخص بورس اوراق و بهادار تهران در سومین روز کاری سال ۱۴۰۱ نیز با رشد همراه بود.


در پایان معاملات امروز ۸ فروردین ماه ۱۴۰۱، شاخص کل با رشد ۱۴ هزارو ۹۹۳ واحدی به یک میلیون و ۴۱۸ هزار واحد رسید، شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد ۶ هزار و ۸۵۷ واحدی در پله ۳۶۰ هزار و ۴۳۵ واحدی ایستاد.


بر پایه این گزارش، ارزش معاملات امروز در حالی به ۵۱ هزار و ۴۴۷ میلیارد ریال رسید که ۱۱ میلیارد و ۳۵۹ میلیون برگه در بین سهامداران رد و بدل شد.


نمادهای تاثیرگذار


«شستا» با ۱۸۰۷ واحد، «نوری» با ۹۸۷ واحد،«وبملت» با ۸۷۸ واحد، «ومعادن» با ۸۴۳ واحد، «فخوز» با ۷۲۳ واحد،«وصندوق» با ۶۱۴ واحد نمادهای سبزپوش تاثیرگذار بر شاخص بودند همچنین «فملی» با ۶۰۲ واحد تک نماد سرخپوش تاثیرگذار بر شاخص بود.


«خودرو»، «شستا»، «شتران»، «خساپا»، «شپنا»، «شبندر» و «خپارس» از نمادهای پرتراکنش امروز بازار بودند.


ارزشمندهای امروز


از سوی دیگر باید اشاره داشت بیشترین ارزش معامله مربوط به نمادهایی همچون «خودرو»، «دارا یکم»، «پالایش»، «خساپا»، «وبملت»، «شستا» و «کمند» بوده است.


پُرحجم‌های امروز


بر اساس این گزارش باید به لیست پُرحجم‌ها نیز سری زد تا مشخص شود که سهامداران بورس تهران، امروز به سراغ کدام سهم‌ها رفته‌اند.


بر اساس آمارهای ارائه شده«شستا با یک میلیارد و ۹۴۷میلیون سهم»، « خساپا با یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون سهم »، « خودرو با یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون سهم»، «وبملت با ۵۹۵ میلیون سهم »، «خپارس با ۵۴۱ میلیون سهم »، «وبصادر با ۳۶۴ میلیون سهم» و «وتجارت» با ۳۳۶ میلیون سهم در لیست پرحجم‌ها جای گرفته‌اند.


معاملات بازار فرابورس امروز به دلیل مشکل هسته معاملات تا لحظه تنظیم خبر انجام نشد.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته