دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سیلی نقد به از اعتراض نسیه/ ویل اسمیت مجری بی‌ادب اسکار را تنبیه کرد و جایزه‌اش را گرفت!+ فیلم

شب گذشته یکی از عجیب‌ترین اتفاقات مراسم اسکار در طول تاریخ رخ داد، اتفاقی که قطعا تا سال‌های سال راجع به آن صحبت خواهد شد.
کد خبر : 649748
سیلی

به گزارش خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، شب گذشته یکی از عجیب‌ترین اتفاقات مراسم اسکار در طول تاریخ رخ داد، اتفاقی که قطعا تا سال‌های سال راجع به آن صحبت خواهد شد. این اتفاق هم مربوط می‌شود به سیلی جانانه‌ای که ویل اسمیت به صورت کریس راک (کمدین) مجری برنامه اسکار زد.


در بخش‌هایی از مراسم راک با جیدن اسمیت همسر ویل درباره مدل موهای او (که از ته تراشیده بود) شوخی کرد و گفت امیدوارم در فیلم «جی آی جو ۲» او را ببیند، اشاره به فیلمی با بازی دمی مور در دهه هشتاد درباره یک سرباز زن که موهایش را از ته زده بود. با اینکه اسمیت در ابتدا به این شوخی خندید اما به نظر می آید جیدن که به دلیل یک بیماری مجبور به زدن موهایش شده چندان از این شوخی لذت نبرد. لحظاتی بعد اسمیت روی صحنه آمد و سیلی محکمی به‌صورت کریس راک زد و بعد از نشستن با فریاد گفت: «اسم زن من را به زبان کثیفت نیاور».


در حالی که در ابتدا همه فکر می‌کردند این یک شوخی از پیش تعیین شده است، اما فریادهای خشمگین اسمیت و هشدار او به راک و جا خوردن مجری برنامه از ضربه اسمیت و اعتراضات پس از آن نشان داد که ماجرا جدی شده است.


این ماجرا به قدری کل مراسم اسکار را به حاشیه کشاند که در نسخه پخش شده در تلویزیون آمریکا، کارگردان اسکار صدای صحنه را کاملا قطع کرد.


لحظاتی پس از این اتفاق، ویل اسمیت برای بازی در نقش شاه ریچارد، اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد. او پس از دریافت جایزه دقایقی راجع به این سیلی صحبت کرد و مدعی شد مانند نقشش در این فیلم، برای دفاع از خانواده‌اش دست به این کار زده و با وجود عذرخواهی از برگزارکنندگان رویداد، از مجری برنامه عذرخواهی نکرد.





انتهای پیام/۱۱۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
m
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
۰
بخوبی میتوان و طرح مسائل اخلاقی الهی را از زبان اسمیت متوجه شد اما این جریان چقدر برای ما اب خورده؟ ظاهرا هنرمندان ابزار تبلیغاتی مناسب فرهنگ دینی نمیباشند.
هلدینگ شایسته