دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 فروردين 1401 - 00:07

پیامدهای قهر و آشتی‌های مدام گل‌محمدی؛ پرسپولیس به دنبال جانشین احتمالی برای یحیی!

پس از استعفاهای چندباره یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس، این باشگاه به دنبال جانشین احتمالی برای این مربی است.
کد خبر : 649353
شهرآورد 98



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی در دربی ۹۸ در اتفاقی عجیب و دور از ذهن برای دومین‌بار طی چند ماه اخیر از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد تا هواداران این تیم در آستانه تعطیلات سال نو نگران وضعیت آینده تیم‌شان در هفت هفته باقی مانده لیگ باشند.


پس از این تصمیم سرمربی پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل این باشگاه طی تماسی با گل‌محمدی از او درخواست کرد تا فعلا به تعطیلات خود برسد و سپس با شروع دور جدید تمرینات بازهم سرکار خود بازگردد که این پیشنهاد ابتدا با مخالفت گل‌محمدی روبه‌رو شده بود اما ظاهرا سرمربی سرخ‌ها بار دیگر از تصمیم خود عقب‌نشینی کرده و قرار است از امروز (چهارشنبه) در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.


در این شرایط اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد اطرافیان گل‌محمدی طی روزهای اخیر به این مربی مشورت داده‌اند که استعفای او در شرایط فعلی به ضررش است و اعتبار او را خدشه‌دار خواهد کرد.


قهر و آشتی‌های گل‌محمدی طی ماه‌های اخیر اما تبعات و پیامدهایی نیز برای این مربی در پرسپولیس داشته است. در این زمینه شنیده می‌شود مشاوران و اطرافیان مدیران باشگاه پرسپولیس به این باشگاه پیشنهاد داده‌اند چند مربی را به‌عنوان آلترناتیو و جایگزین احتمالی برای گل‌محمدی در نظر داشته باشند تا در صورت تکرار استعفای گل‌محمدی و اصرار او به جدایی، باشگاه پرسپولیس مشکلی در این زمینه نداشته باشد.


انتهای پیام/۱۱۹



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته