دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 فروردين 1401 - 12:46

راهنمای خرید جک پارکینگی ارزان

جک درب پارکینگ از تجهیزات امنیتی ساختمان به شمار می رود که امروزه در هر درب پارکینگی مورد استفاده قرار می گیرد. جک های درب پارکینگ در دو نوع تک لنگه و دو لنگه تولید و به دست مشتریان می رسند.
کد خبر : 649306
رپرتاژ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا،جک درب پارکینگ از تجهیزات امنیتی ساختمان به شمار می رود که امروزه در هر درب پارکینگی مورد استفاده قرار می گیرد. جک های درب پارکینگ در دو نوع تک لنگه و دو لنگه تولید و به دست مشتریان می رسند. همچنین شرکت های فراوانی مانند سوزوکی، سیماران، کسری، میلان، یال و... در این حوزه موفق به طراحی محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه شده اند. با توجه به تنوع بالای جک های پارکینگ، هنگام خرید این تجهیزات ساختمانی می بایست به عوامل مختلفی همچون میزان تردد، وزن و عرض درب پارکینگ، برند سازنده جک و... توجه کرد. از این رو ما در ادامه این متن به منظور آسودگی بیشتر مشتریان در خرید، ارزان ترین و مرغوب ترین جک درب پارکینگ موجود در بازار را معرفی و ویژگی های هرکدام را ذکر خواهیم کرد.


جک درب اتوماتیک بازویی دو لنگه


جک پارکینگ سوزوکی


اولین محصولی که ما در این مقاله به آن می پردازیم، جک پارکینگ سوزوکی است. اولین ویژگی مهمی که در هنگام خرید جک پارکینگ سوزوکی با آن مواجه می شویم، بسته بندی کامل آن است. تمام متعلقات داخل جعبه جک پارکینگ سوزوکی از جمله بازو ها، فلاشر، ریموت ها، مدار کنترل هوشمند و... به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی در زمان حمل به بهترین شکل ممکن جایگذاری شده اند. بازو های جک پارکینگی سوزوکی برای درب ها دو لنگه قادر به باز و بسته کردن درب هایی تا وزن 700 کیلوگرم هستند. از دیگر مشخصات مهم این جک می توان به بدنه تمام استیل شده آن اشاره کرد. با این حال مشکل زنگ زدگی جک پارکینگ در آب و هوای بارانی دیگر وجود نخواهد داشت. کد گیری مدار کنترل تا 90 عدد ریموت، باز و بسته شدن درب با سرعت زیاد، امکان تنظیم کارکرد هر جک به طور جداگانه، قیمت اقتصادی و بدنه مقاوم از سایر قابلیت ها و امکانات جک پارکینگی سوزوکی محسوب می شوند.


جک پارکینگ یال x2


جک پارکینگ یال x2 یک محصول ایرانی ولی با ظاهری خارجی و زیبا است. جک پارکینگ یال x2 از بالاترین استاندارد ها برخوردار هستند و همواره در کارخانه یال مورد تست و کنترل قرار می گیرند. این جک ها با موتور 300 واتی تجهیز شده اند و قابلیت باز و بسته کردن درب هایی تا وزن 350 کیلوگرم را در ظرف 25 ثانیه با زاویه 120 درجه دارند. یکی از ویژگی های متمایز کننده این جک، بستن اضطراری درب پارکینگ در زمان نقص چشمی است. به این صورت که در زمان خطای چشمی درب، مصرف کنندگان قادر به بسته کردن درب با نگه داشتن یکی از دکمه های ریموت به مدت 3 ثانیه خواهند بود. علاوه بر این ویژگی ها، جک پارکینگ یال x2 به امکانات دیگری مانند فست کلوز، خروجی جداگانه برای قفل برقی درب، تنظیم اتوماتیک زمان بسته شدن درب، تنظیم سرعت دوم برای هر لنگه و مدار فرمان پرکاربرد مجهز شده است. خریداران با تهیه این جک پارکینگ بی نقص و ارزان از گارانتی 3 ساله آن بهره مند خواهند شد.


جک پارکینگ سوپر لایف


جک پارکینگ سوپر لایف که در حال حاضر از سوی شرکت متین گذر عرضه می شود، در دو مدل 400 و 600 با شکل و شمایلی ایتالیایی به فروش می رسد. مدل 400 این محصول مناسب دربهای کوچک تا متوسط بوده و هر لنگه از آن تحمل وزن 350 کیلوگرم را دارند. همچنین مدل 600 جک پارکینگ سوپر لایف برای درب های بلند و سنگین ساخته شده اند و قادر به تحمل درب هایی تا وزن 500 کیلوگرم است. از قابلیت های مدار کنترل این محصول عبارت اند از تنظیم قدرت هر بازو، تنظیم کارکرد هر جک به طور ثانیه ای، تنظیم زمان بسته شدن درب اتوماتیک، قابلیت بسته شدن با سرعت زیاد، خروجی قفل برقی بر روی مدار کنترل و... همچنین برای آسودگی خاطر مشتریان از تضمین کیفیت انواع جک های ارزان قیمت پارکینگ سوپر لایف، شرکت متین گذر این محصول را با گارانتی 24 ماهه عرضه می کند.


جک پارکینگ کسری


جک پارکینگ کسری از محصولات با کیفیت و شناخته شده در بازار به حساب می آید که به واسطه ویژگی هایی مانند کارکرد آرام و بدون صدا، بهره مندی از حسگر برخورد با مانع، پک کامل و خروجی نصب قفل برقی بسیار پر فروش است. این جک از استاندارد های جهانی IP44 برخوردار بوده و در شرایط آب و هوایی سخت کاربر دارد. با اینکه جک پارکینگ کسری در مدل های متنوعی در دست تولید قرار نمی گیرند، ولی این شرکت همواره سعی در حفظ کیفیت و ارائه محصولی اقتصادی داشته تا نیاز های اکثر مشتریان را فراهم سازد. در حال حاضر جک پارکینگ کسری با گارانتی دو ساله و تضمین کیفیت قطعات بکار رفته به فروش می رسد.


جک پارکینگ سیماران 4s


شرکت سیماران یکی دیگر از تولیدگنندگان نام آشنا و بزرگ در حوزه ساخت و طراحی جک های پارکینگی ارزان و مرغوب به شمار می رود. شرکت سیماران با تجربه ای در حدود نیم قرن تا به حال قادر به ارائه جک های پارکینگی تحت عنوان فراز در مدل های متنوعی همچون S6، S4، P5، P4 و P24 بوده است. متاسفانه معرفی و بررسی امکانات تمام این مدل ها در این مقاله نمی گنجد. از این رو ما تنها به ذکر ویژگی های اجمالی جک پارکینگ سیماران بسنده می کنیم. کیفیت بالای محصولات، نصب آسان، قیمت اقتصادی، 30 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بدون پرداخت کمترین هزینه، قابلیت فست کلوز و... از ویژگی ها و قابلیت های استثنایی شرکت سیماران به شمار می روند.


جک درب پارکینگ فراز S4 سیماران


جک پارکینگ میلان


آخرین جک پارکینگ ارزان که در این مقاله آن را مورد بررسی قرار می دهیم، جک پارکینگ میلان نام دارد. در واقع این جک که از تکنولوژی کشور ایتالیا پیروی می کند، در ایران مونتاژ و تولید می شود. جک پارکینگ میلان مطابق با استاندارد های بین المللی طراحی و پیش از فروش در آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد. این جک دارای قابلیت های و مشخصات بخصوصی از جمله سیستم زمان دهی دقیق، آسودگی در استفاده، عملکرد دو سرعته برای اماکن پر تردد، بدنه مقاوم و کیفیت مطلوب و قیمت مناسب است. علاوه بر این موارد جک پارکینگ میلان از 30 ماه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش برخوردار می باشد.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته