دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 اسفند 1400 - 11:37

نکات خرید راهبند برقی و جک کنترلی برای پارکینگ خودرو

راهبند بازویی و جک برقی سازه تک یک وسیله عالی برای کنترل تردد و افزایش امنیت ملک شما است. راهبند یکی از تجهیزات کاربردی است که جهت کنترل عبور و مرور در مکان‌های شلوغ مانند پارکینگ‌های عمومی، پارکینگ‌های مجتمع تجاری و اداری، ورودی مراکز صنعتی و غیره کاربرد دارد.
کد خبر : 648576
رپرتاژ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، راهبند بازویی و جک برقی سازه تک یک وسیله عالی برای کنترل تردد و افزایش امنیت ملک شما است. راهبند یکی از تجهیزات کاربردی است که جهت کنترل عبور و مرور در مکان‌های شلوغ مانند پارکینگ‌های عمومی، پارکینگ‌های مجتمع تجاری و اداری، ورودی مراکز صنعتی و غیره کاربرد دارد. همچنین جک پارکینگی که امروزه بسیار پرطرفدار است در درب های اتوماتیک استفاده می‌شود و به سهولت باز و بسته شدن درب پارکینگ کمک می‌کند. استفاده از راهبند بازویی و جک درب برقی می‌تواند آرامش و امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر قصد خرید راهبند بازویی و جک درب برقی را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.


راهبند بازویی


یکی از پرمصرف‌ترین راهبندهای پارکینگ، راهبند بازویی است. راهبند بازویی برای کنترل تردد در مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد، ورودی پارکینگ عمومی، مجتمع‌های مسکونی یا غیرمسکونی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله با کنترل رفت و آمد از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری کرده و موجب افزایش امنیت ملک می‌شود. راهبند به دو صورت مکانیکی و هیدرولیکی طراحی شده است. از راهبند مکانیکی در مکان‌های کم تردد و در مکان‌های پرتردد از راهبند برقی استفاده می‌شود.


ویژگی‌های راهبند بازویی



  • قابلیت مسدودسازی مسیر از ۳ الی ۸ متر

  • قابلیت استفاده برای هر نوع محیطی با هر شرایط آب و هوایی

  • امکان اتصال راهبند بازویی به تمام دستگاه های کنترل تردد ازجمله دوربین پلاک خوان

  • اتوماتیک و بدون نیاز به صرف نیروی فیزیکی توسط نگهبان

  • امکان نصب باتری پشتیبان برای استفاده در مواقع قطع برق

  • امکان استفاده از میله تاشونده برای پارکینگ‌هایی با محدودیت ارتفاع و فنس زیر بوم

  • امکان نصب دکمه پوش باتن برای کنترل از اتاق نگهبانی


جک برقی چیست؟


جک برقی پارکینگی توسط شرکت هایی مانند ایمن صنعت، سازه تک، آهن سازه، رعدجوش و ایمن سازی نصب می گردد که برای باز و بسته شدن درب‌های اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با استفاده از جک‌های برقی دیگر لازم نیست برای باز و بسته شدن درب پارکینگ، از ماشین خود خارج شوید. شما با فشردن یک دکمه می‌توانید از راه دور درب پارکینگ را باز کنید. خوشبختانه امروزه شاهد تولید جک‌های برقی توسط تولیدکنندگان ایرانی با بالاترین کیفیت هستیم.


به جرات می‌توان گفت کیفیت محصولات ایرانی دست کمی از برندهای خارجی ندارد. عملکرد جک درب پارکینگ به این صورت است که بازوهای جک دار در یک طرف درب‌های تک لنگه و در درب‌های دو لنگه در دو طرف قرار گرفته و با فشار دادن دکمه ریموت، بازوها به صورت خودکار و بدون نیاز به نیروی انسانی، حرکت کرده و به باز شدن درب کمک می‌کنند.


از مزیت‌های استفاده از جک برقی در درب پارکینگ می‌توان به افزایش آرامش و آسایش افراد اشاره کرد. هم‌چنین شما در گرمای تابستان یا در زمان بارش باران و برف لازم نیست از خودرو خود خارج شوید؛ کافیست دکمه ریموت را فشار دهید تا درب‌ها به صورت خودکار باز شوند.


نکات خرید راهبند برقی و جک کنترلی برای پارکینگ خودرو


انواع جک درب پارکینگ


به طور کلی جک برقی درب پارکینگ به چهار دسته تقسیم می‌شود که در ادامه توضیح مختصری درباره آن‌ها می‌دهیم.


جک بازویی پارکینگ


این جک برای درب‌های دو لنگه از جمله درب پارکینگ حیاط و ویلا کاربرد دارد. استفاده از این نوع جک برای ساختمان‌هایی که دارای درب بزرگ هستند و فضای کافی برای باز و بسته شدن درب دارند مناسب است.


جک پنوماتیک پارکینگ


این جک برای باز و بسته شدن درب پارکینگ، بدون نیاز به موتور کار می‌کند و به همین دلیل کمترین صدا را در زمان باز و بسته شدن درب دارد؛ البته هر لنگه از این نوع جک قدرت تحمل ۲۵۰ کیلوگرم را دارد؛ از این‌رو در زمان خرید به وزن درب توجه کنید تا بتوانید جک را تهیه کنید.


جک الکترومکانیکی پارکینگ


جک‌های اکترومکانیکی برای باز و بسته کردن درب‌های پارکینگ با وزن کم و کم تردد کاربرد دارند. این نوع جک‌ برای درب‌هایی که وزن 100 تا 500 کیلوگرم دارند مناسب است.


جک هیدرولیکی پارکینگ


در این نوع جک، روغنی در یک محفظه استوانه‌ای وجود دارد که با وارد شدن نیرو به آن، درب پارکینگ باز و بسته می‌شود. قیمت جک‌های هیدرولیکی پارکینگی نسبت به جک‌های الکترومکانیکی گران‌تر است.


راهنمای خرید راهبند بازویی و جک برقی


اگر قصد خرید راهبند بازویی و جک درب برقی را دارید، باید قبل از آن نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در بخش راهنمای خرید راهبند بازویی و جک درب برقی قصد داریم شما را در داشتن یک خرید خوب راهنمایی کنیم.



  • یکی از نکات مهم در راهنمای خرید راهبند بازویی و جک درب برقی، انتخاب جک‌ بر اساس وزن و عرض درب است. هرچقدر وزن درب سنگین‌تر باشد، باید جکی را انتخاب کنید که قدرت تحمل بیشتری داشته باشد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه تک سازه، جک مناسب با درب پارکینگ را خریداری کرده و از کیفیت و قدرت تحمل آن خیال‌تان راحت باشد. هم‌چنین در زمان خرید باید به عرض درب هم توجه کنید. هرچقدر عرض درب بیشتر باشد، باید جکی را انتخاب کنید که داری شفت بلندتری باشد.

  • یکی از نکاتی که در راهنمای خرید راهبند بازویی و جک درب برقی می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، انتخاب جک با توجه به میزان تردد است. همان‌طور که قبلا هم مطالعه کردید جک برقی انواع مختلفی دارد و شما باید براساس میزان تردد و تعداد واحدهای مسکونی جهت خرید جهت این وسیله اقدام کنید.

  • یکی از فاکتورهای مهم در راهنمای خرید راهبند بازویی و جک درب برقی، توجه به شرایط محیطی نصب راهبند است. منظور از شرایط محیطی مواردی مانند عرض مسیر، موقعیت نصب راهبند، مسقف بودن مسیر و غیره است.

  • میزان تردد در انتخاب جک درب پارکینگ تاثیرگذار است؛ بنابراین در زمان خرید راهبند بازویی باید به این موضوع توجه کنید. به طورمثال میزان تردد خودرو در پارکینگ‌های عمومی چند برابر مجتمع‌های مسکونی است و شما باید در زمان خرید حتما این مسأله را در نظر بگیرید و راهبندی را تهیه کنید که بتواند حداکثر میزان تردد در طول شبانه روز را پشتیابی کند.


نکات خرید راهبند برقی و جک کنترلی برای پارکینگ خودرو


در این مقاله سعی کردیم به معرفی راهبند بازویی و جک درب برقی بپردازیم و ضمن اشاره به مزیت‌ها و نکات مهم در زمان خرید، شما را در داشتن یک انتخاب خوب راهنمایی کنیم. همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، برندهای ایرانی از نظر کیفیت دست کمی از محصولات خارجی ندارند و شما می‌توانید باکیفیت‌ترین راهبند بازویی و جک درب برقی را از شرکت‌های معتبر خریداری کنید. مجموعه سازه تک https://sazehtak.com با سابقه درخشان سال‌هاست در زمینه تولید، فروش و نصب انواع راهبند بازویی و جک درب برقی فعالیت می‌کند. جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت این مجموعه تماس حاصل فرمایید.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته