دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 اسفند 1400 - 08:58
جشنواره امامت و مهدویت/ مستأجران:

فرهنگ مهدویت در سایه پیروزی انقلاب اسلامی گسترش یافت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: فرهنگ مهدویت، اعتقاد به انتظار و تحول عظیم جهانی در سایه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سراسر دنیا گسترش یافت.
کد خبر : 648506
عبدالرسول مستأجران



عبدالرسول مستأجران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در خمینی‌شهر گفت: در اندیشه مهدوی، رسیدن جامعه به نقطه کمال مورد تأکید است.




بیشتر بخوانید:


لزوم توسعه فرهنگ و آموزه‌های مهدویت با ظرفیت‌های دانشگاهی




وی با اشاره به برکات نظام جمهوری اسلامی و نعمت ولایت‌ فقیه افزود: فرهنگ مهدویت، اعتقاد به انتظار و تحول عظیم جهانی در سایه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سراسر دنیا گسترش یافت.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر بحران معنویت، سقوط اخلاقی، افزایش رو به رشد فساد، ازهم‌پاشیدگی نظام خانواده، رفاه‌زدگی و بروز و ظهور بحران‌های بشری را ازجمله نتایج نظام لیبرال و دموکراسی برشمرد و ادامه داد: بنیان حکومت‌های مادی بر مبنای مال‌اندوزی، پول‌پرستی و کسب سود بیشتر استوار بوده، اما بنای حکومت مهدوی با تار و پود محبت و برادری، ایثار و مجاهدت، توحیدمحوری و عدالت‌گستری درهم‌آمیخته شده است.


مستأجران، یکی از مهم‌ترین وظایف دانشگاه‌ها را شناساندن اندیشه مهدوی و حکومت جهانی دانست و متذکر شد: معرفی شاخص‌های حاکمیت تفکر مهدوی در ابعاد مختلف همچون گسترش قسط و عدل در عرصه گیتی، برچیدن بساط ظلم و فساد، استقرار صلح و امنیت جهانی، شکوفایی علم و دانش در سرحد کمال و تحقق کرامت انسانی باید در دانشگاه‌ها برای نسل جوان تبیین شود.


وی، خواستار تدوین نقشه عملیاتی دانشگاه در راستای زمینه‌سازی جریان مهدویت شد و عنوان کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه و ترسیم آینده روشن بشریت زیر لوای پرچم باعظمت حضرت ولی‌عصر (عج) امری حیاتی و استراتژیک است.


انتهای پیام/4078/4117/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته