دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1400 - 23:19

۱۰ سایت مجله ای خبری را در ایران بشناسید

در این مطلب به معرفی ۱۰ سایت مجله ای و خبری می پردازیم که برخی از این سایت ها قدیمی و دارای اعتبار بالا هستند و برخی دیگر تازه تاسیس و جدید هستند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود.
کد خبر : 648470
1



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا در این مطلب به معرفی ۱۰ سایت مجله ای و خبری می پردازیم که برخی از این سایت ها قدیمی و دارای اعتبار بالا هستند و برخی دیگر تازه تاسیس و جدید هستند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود.


۱. سایت ایلنا


توضیحات خود سایت: آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث ، ایران و جهان در خبرگزاری کار ایلنا٬ بنگاه خبررسانی بخش خصوصی کار ایران.


۲. سایت رز نیوز


توضیحات خود سایت: سایت رز نیوز یک مجله خبری و وبگردی آنلاین می باشد که با آن می توانید خلاصه آخرین اخبار وبگردی ایران را دنبال کنید پس با ما همراه باشید.


۳. مجله برترین ها


توضیحات خود سایت: اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی.



۴. مجله تک گرام


توضیحات خود سایت: اگر به دنبال آخرین اخبار تکنولوژی و کسبوکار هستید قطعا سایت تک گرام گزینه مناسبی می تواند برای وبگردی روزانه شما در وب فارسی باشد.


۵. سایت پارس ناز


توضیحات خود سایت: پارس ناز,عکس,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز.


۶. سایت توهیچ


توضیحات خود سایت: مجله اینترنتی توهیچ شامل دسته بندی های متنوع از جمله اخبار, اقتصاد, سبک زندگی, آشپزی,کسب و کار, ورزشی, مذهبی و موضوعات متنوعی را شامل می شود پس همین الان به ...


۷. خبرگزاری باشگاه خبرنگاران YJC


توضیحات خود سایت: در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار انتخابات,حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و آمریکا را بخوانید.کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را ...


۸. نیویورک تایمز


توضیحات خود سایت: اخبار، تحقیقات، نظرات، عکس ها و ویدئوهای زنده توسط روزنامه نگاران نیویورک تایمز از بیش از 150 کشور در سراسر جهان. (توجه: این سایت انگلیسی می باشد که برای تنوع لیست نام آن را نیز انتخاب کردیم اما بقیه لیست سایت های ایرانی هستند).


۹. خبرگزاری مهر (مهرنیوز)


توضیحات خود سایت: خبرگزاری مهر آخرین اخبار ایران جهان سیاست ورزش اقتصاد فرهنگ حوزه دانشگاه هنر فیلم عکس مجله مهر و استان ها | mehrnews.com, mehrnews, mehr news agency


درباره سایت های خبری:


«واژه خبرگزاری از نظر دستوری حاصل مصدر است و دارای دو معنا است. نخست به معنای ابلاغ خبر و اطلاع دادن است و دوم که در معنای امروزی است اداره و مؤسسه‌ای است که خبرها را کسب و منتشر می‌کند.»با گسترش اینترنت در ایران پایگاه‌های خبری نیز در ایران راه اندازی شده‌اند. بسیاری از خبرگزاری جهان شکل ظاهر خود را از نسخه چاپی به نسخه دیجیتال تغییر داده‌اند. ارسال نامه‌های الکترونیک خبری از جمله خدمات خبرگزاریها است.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب