دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1400 - 20:47

اعزام ۱۷۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به اردوی راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: ۱۷۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر : 648397
اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان به مناطق راهیان نور



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان با هدف آشنایی دانشجویان با آرمان‌های والای شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، ۱۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان مشتمل بر ۱۰۰ نفر از خواهران دانشجو و ۷۰ نفر برادران دانشجو در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک حرکت مهم و تأثیرگذار است، گفت: راهیان نور یادآور فرهنگ مقدس شهادت و ایثار و تبیین کننده مسئله مقاومت است.


مهدی چشمه قصابانی افزود: امروزه که بیشتر همسایگان ایران دچار مشکل جنگ و ناامنی هستند یادآوری ۸ سال دفاع مقدس بیش از پیش بیانگر تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان این مرز و بوم را به تصویر می‌کشد، ایثارگرانی که رفتند تا امنیت ایران اسلامی محفوظ بماند.


وی با تأکید بر اهمیت اردوی راهیان نور بیان کرد: راهیان نور یادآور صحنه کارزار حق علیه باطل است و وقتی دانشجویان آن صحنه‌ها را از نزدیک مشاهده می‌کنند به وظیفه خود پی می‌برند، اینکه چه مسئولیت عظیمی بر دوش آنهاست تا برای آبادی سازی و پیشرفت کشور تلاش کرده و هیچگاه از یاد نبرند که در راه حفظ وطن، عزیزترین جوانان این مرز و بوم به شهادت رسیدند.


اعزام ۱۷۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به اردوی راهیان نور



چشمه قصابانی مناطق عملیاتی دفاع مقدس را جزو بهترین اماکن در راستای الگوسازی و خودسازی جوانان دانشجو معرفی و اظهار کرد: راهیان نور، نمایش آمادگی جوانان است و امسال توفیق حاصل شد تا پس از دو سال تعطیلی به دلیل همه گیری کرونا، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان در دو نوبت ویژه برادران و خواهران به این مناطق شدند.


وی با بیان اینکه تعداد ۱۷۰ دانشجو در این اردو حاضر هستند، ابراز کرد: ۱۰۰ دانشجوی خواهر و ۷۰ دانشجوی برادر از ۱۷ تا ۲۴ اسفند در این اردو حضور می‌یابند و از نزدیک با یادگاران دفاع مقدس و فضای جبهه و جنگ آشنا می‌شوند.


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته