دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1400 - 20:49
مصری‌نژاد:

نیروی انسانی بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است که مهم‌ترین بخش آن را در نسل جوان می‌توان یافت.
کد خبر : 648381
دانشگاه زاد تیران



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تیران، فرهاد مصری‌نژاد در مراسم روز جوان که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است که مهم‌ترین بخش آن را در نسل جوان می‌توان یافت.




بیشتر بخوانید:


پایه اصلی جایزه جوان نوآور ماندگار بر اساس گام دوم انقلاب است




وی افزود: زیبایی و طراوت دوران جوانی، یکی از مزایا و سرمایه‌های پرارزش نسل جوان است، جوانان، به طور طبیعی و فطری، خواهان معرفت، شناخت و سجایای اخلاقی هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت جوانان از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، اشاره به جمله حضرت آقا کردند. ایشان می‌فرمایند که «جوانان عزیز! اینها بخشی محدود از سرفصل‌های عمده در سرگذشت ۴۰ساله‌ انقلاب اسلامی است؛ انقلاب عظیم و پایدار و درخشانی که شما به توفیق الهی باید گام بزرگ دوّم را در پیشبرد آن بردارید؛لذا با تمام این موارد ارزش و جایگاه جوانان مشخص می شود؛ بنابراین جوانان باید قدر این دروه از زندگی خود را بدانند و در مسیر درست در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.


نیروی انسانی بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور است


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته