دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1400 - 16:50
با امضای تفاهم‌نامه همکاری؛

همکاری‌ تحقیقاتی توزیع برق و دانشگاه آزاد اسلامی یزد تقویت می‌شود

شرکت توزیع نیروی برق و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با هدف گسترش فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی صنعت برق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : 648151
همکاری‌های تحقیقاتی توزیع برق و دانشگاه آزاد اسلامی یزد تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از یزد، شرکت توزیع نیروی برق و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با هدف گسترش فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی صنعت برق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در نشست امضای این تفاهم‌نامه همکاری که با حضور محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد یزد برگزار شد، تعامل و همکاری در حوزه پژوهشی و خدمات تخصصی براساس نیازها و اولویت‌های صنعت برق و توانمندی‌های دانشگاه آزاد را مهم خواند و اظهار کرد: رصد علوم نوین و اطلاعات روز صنعت برق، انجام طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی مورد نیاز، مشارکت در برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی مشترک و چاپ آثار آموزشی پژوهشی از جمله اهداف مشترک این تفاهم‌نامه است.


علی جم اضافه کرد: تسهیل در به‌کارگیری ظرفیت علمی استادان برای اجرای طرح‌ها و تحقق اهداف پژوهشی صنعت برق و اولویت قراردادن طرح‌های تحقیقاتی صنعت برق ازجمله تعهدات بسیار مهمی است که برعهده دانشگاه آزاد قرار گرفته است.


این مقام مسئول بیان کرد: اعلام اولویت‌ها و نیازهای علمی و تحقیقاتی به دانشگاه آزاد، حمایت از تعریف طرح‌های پژوهشی و کابردی پیشنهادی دانشگاه، پذیرش دانشجو به‌عنوان کارآموز و کارورز در تحقیقات پایان‌نامه‌ای ازجمله نکاتی است که شرکت توزیع نیروی برق بر آن متعهد است.


وی یادآور شد: با نزدیک‌شدن به فصل گرما، طرح‌ها و پیشنهادهای دانشگاهیان برای گذر از پیک بار تابستان برای ما بسیار مهم است و مورد استقبال همه مدیران و مهندسین صنعت برق قرار خواهد گرفت.


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد با انعقاد این تفاهم‌نامه، شاهد گسترش فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی و تعامل سازنده و گسترده در این زمینه باشیم.


انتهای پیام/۴۱۰۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته