دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1400 - 14:06
رنجبر:

خانواده شهدا وارثان و مالکان واقعی انقلاب اسلامی هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد با بیان اینکه خانواده شهدا وارثان و مالکان واقعی انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: مسئولان باید خادم و نوکر خانواده شهدا باشند.
کد خبر : 648065
سالگرد شهدا



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از محمودآباد، چهارمین سالگرد گرامیداشت تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد یا رعایت شیوه‌نامه‌های کامل بهداشتی برگزار شد.




بیشتر بخوانید:


خانواده‌ شهدا الگویی برای انقلاب اسلامی هستند




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد در این مراسم با بیان اینکه هرچه داریم از شهدا بوده و زنده نگه داشتن یاد شهدا یک تکلیف است، گفت: خانواده شهدا وارثان و مالکان واقعی این انقلاب هستند و مسئولان باید خادم و نوکر آنان باشند.


نیما رنجبر، پیام شهدا را اطاعت از ولایت، آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از آن عنوان و اضافه کرد: آنچه که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند مطالعه کردن وصیت‌نامه شهدا و عمل کردن به آن است و رسالت اصلی ما به‌عنوان یک شخصیت فرهنگی آن است که برنامه‌های فرهنگی را به فراموشی نسپاریم.


یادگار هشت سال دفاع مقدس هم در این مراسم گفت: دلاورمردی‌های رزمندگان در دفاع مقدس و سبک زندگی آنان در زمان جنگ تحمیلی، نشئت گرفته از مکتب عاشورا و کربلا بود و آرامش، امنیت و اقتدار کنونی حاکم بر جامعه، حاصل الگو برداری از رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.


جواد اسماعیلی افزود: با سپری شدن ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی توانایی انقلاب بیشتر نمایان و به همان میزان دشمنی‌ها بیشتر شد.


مشاور ارشد استاندار مازندران تبیین کرد: ملت ایران همان راهی که شهدای انقلاب اسلامی طی کردند را دنبال می‎کند؛ هر روز که می‎گذرد جلوه کاملی از بازدارندگی ایران به رخ جهانیان کشیده می‎شود، بازدارندگی که دشمن حتی جرئت تصور آن را ندارد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته