دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید دکتر انگجی از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خسروشاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و دکتر سعید میرزایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به صورت سرزده از مرکز خسروشاه بازدید کردند.
کد خبر : 64802

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید جواد انگجی ابتدا در ساختمان اداری این مرکز از امکانات موجود بازدید کرد و صحبت‌های هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان این مرکز را شنید.


با توجه به حضور انگجی، امام جمعه خسروشاه و حجت‌الاسلام ناصری رئیس حوزه‌های علمیه تبریز، الهیاری بخشدار و دشتی شهردار به همراه معتمدان شهر از جمله علی اکبر فرهنگی رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی خسروشاه در ساختمان اداری این مرکز حضور یافتند و در جلسه‌ای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی استقبال کردند و به بررسی و تحلیل وضعیت این مرکز پرداختند.


در این جلسه، دکتر علی محمدیان رئیس مرکز خسروشاه از حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و هیات همراه قدردانی کرده و درباره شرایط کلی این مرکز توضیحات کاملی را بیان کرد.



الهیاری بخشدار خسروشاه هم به تشریح روند مذاکرات و خرید زمین سایت دانشگاه آزاد اسلامی خسروشاه پرداخت و درباره احداث ساختمان این مرکز با انگجی مباحث مربوطه را مطرح کرد. انگجی هم از احداث این ساختمان استقبال کرده و با تاکید بر روند قانونی، دستور پیگیری امور مربوط به احداث ساختمان را صادر کرد.


رئیس واحد تبریز وضعیت مطلوب این مرکز از نظر جذب دانشجو، درآمدزایی و سودآور بودن را ستود و آینده بسیارروشنی را برای این دانشگاه پیش بینی کرده و خواهان رشد و توسعه آن شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته