دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سه خبر/

بررسی رابطه بین اندازه شرکت و ریسک بتا در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

مقاله روح الله عبدالزاده از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر در «دانشگاه دولتی بارسلونا کشور اسپانیا» برای ارائه به صورت سخنرانی پذیرفته شد.
کد خبر : 64767

عبدالزاده از استادان هیات علمی رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر به خبرنگار خبرگزاری گفت: این مقاله با عنوان بررسی رابطه بین اندازه شرکت بتا در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در مدت 10 سال از دانشگاه دولتی بارسلونا اسپانیا به صورت سخنرانی پذیرفته شده است.


امام جمعه مرند: مسئولیت اصلی ما ایجاد بستر مناسب برای رشد علمی و فرهنگی دانشجویان است


امام جمعه شهرستان مرند گفت: «مسئولیت اصلی ما ایجاد بستر مناسب برای رشد علمی و فرهنگی دانشجویان در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.»


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در دیداری که با حضور اعضای هیات‌ رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی هادیشهر و مهندس عرب باغی مدیر عامل منطقه آزاد ارس با حجت‌الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند و حجت الاسلام علی انتظاری امام جمعه شهرستان جلفا صورت گرفت، گزارشی از فضاهای فرهنگی و طرح‌های فرهنگی اجرا شده در واحد هادیشهر ارائه و تاکید شد که در طرح‌های ماندگار هرچه بیشتر از توان و ظرفیت استادان مجرب و کارشناسان خبره به مسائل هنری و فرهنگی استفاد شود.


نعمت‌زاده در این دیدار یکی از اصول مهم را توجه به کیفیت علمی فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی دانست و مسئولیت اصلی را تربیت جوانان با فرهنگ ایرانی اسلامی عنوان کرد.


وی رمز موفقیت و پیشرفت واحد هادیشهر را از وجود فضای صمیمی و همدلی و همزبانی و انسجام حاکم دانست.


نعمت زاده افزود: «زمانی غربی‌ها افتخار می‌کردند که تحصیل کرده‌های ایرانی در دانشگاه‌های ما تحصیل کرده‌اند و دنباله رو اهداف ما خواهند بود ولی اکنون کیفیت و سطح علمی دانشگاه‌های ما بالاتر است.»


انتصاب رئیس اداره پژوهش واحد هادیشهر


در حکمی از طرف دکتر بهروز دانشیان رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، دکتر مهناز مقبولی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر به عنوان رئیس اداره پژوهش این واحد منصوب شد.


به گزارش خبرنگار آنا، مقبولی دارای مدرک دکتری ریاضی کاربردی گرایش تحقیق در عملیات است. او از پژوهشگران واحد و دارای مقام کشوری در جشنواره هنر و ادبیاتن دینی پژوهشی است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته