دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1400 - 15:11

مشتریان می‌توانند به صورت غیرحضوری در هر مکانی افتتاح حساب کنند

یکی از بزرگترین ابزارهایی که بانک ایران زمین در بستر بانکداری دیجیتال در اختیار کسب و کارها قرار داد، افتتاح حساب غیرحضوری بود که مشتریان می توانند به صورت غیر حضوری در هر مکانی افتتاح حساب کنند.
کد خبر : 647581
رپرتاژ

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، به منظور قدردانی از تلاش های مستمر شعب، مراسم تقدیر از روسای شعب موفق بانک ایران زمین با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل، سیدحسن سلطانی فیروز رئیس هیئت مدیره، محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها، مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان تهران، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی، مدیران استانی و روسای موفق شعب و جمعی از روسای ادارات مرکزی بانک برگزار شد.



 رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین در ادامه گفت: اگر همکاران شعبه زمانی که مشتری وارد شعب می شود، بتوانند درست خدمات را به مشتریان معرفی کنند، ارزیابی مشتری از بانک و پرسنل مثبت خواهد بود.


سلطانی فیروز خطاب به روسای شعب موفق افزود: شما نمایندگان پرسنل بانک هستید و باید بتوانید این شرایط را حفظ کنید.



در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، بیان کرد: همکاران در شعب به همه موارد اشراف دارند و آگاه هستند که به چه شکلی با مشتری برخورد کنند و به آنان احترام بگذارند و نظرشان را جلب کنند. همین موضوع باعث می شود که تغییرات مثبت در این سال ها برای خانواده بزرگ بانک ایران زمین صورت گیرد.


 مدیرعامل بانک ایران زمین روسای شعب موفق این بانک را به عنوان نماینده های همکارانشان دانست و خاطرنشان کرد: موفقیت شعبه حاصل تلاش تیمی همه همکاران در آن شعبه و حتی شعب دیگر بانک است که موجب رشد سازمان می شود. ما باید به خودمان ببالیم که در سازمانی خدمت می کنیم که تهدید ها را به فرصت تبدیل می کند و مهمترین دلیل آن وجود دارایی بزرگی به نام سرمایه انسانی است.


پور سعیدبا اشاره به اینکه کار تیمی موجب ایجاد تحول در امور خدمت رسانی و ارائه خدمات بانکداری دیجیتال است اشاره کرد و افزود: در هفته های گذشته یکی از بزرگترین ابزارهایی که بانک ایران زمین در بستر بانکداری دیجیتال در اختیار کسب و کارها قرار داد.


در هفته‌های گذشته یکی از بزرگترین ابزارهایی که بانک ایران زمین در بستر بانکداری دیجیتال در اختیار کسب و کارها قرار داد، افتتاح حساب غیرحضوری بود که مشتریان می توانند به صورت غیر حضوری در هر مکانی افتتاح حساب کنند.



در ادامه مراسم محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها، انتخاب شعب بانک ایران زمین در گردهمایی تقدیر از روسای موفق شعب بانک ها و موسسات اعتباری کشور را به منزله موفقیت این شعب در مجموعه شبکه بانکی کشور بیان کرد و گفت: یک بار دیگر نیروهای جوان در بانک توانستند با تلاش و برنامه ریزی این افتخار را برای خود و بانک کسب کنند.


مدیر امور شعب استان ها خطاب به روسای موفق در ادامه گفت:از حالا به بعد مسئولیت سنگینی بر دوش شما است.  این درایت در شما وجود دارد و این موضوع را هیچ گاه فراموش نکنید که برتر شدن سخت است، اما برتر ماندن خیلی مشکل تر و با ارزش تر است. برتر ماندن را تمرین کنیم.


حسینی با اشاره به این موضوع که اگر محدودیت انتخاب وجود نداشت قطعا تعداد بیشتری شعب اعلام می‌کردیم گفت: قطعاً اگر محدودیت انتخاب نبود، تعداد بیشتری از شعب را اعلام می کردیم. شعب بانک ایران زمین هم در تهران و هم در استان ها با تفکر تیمی و سیستمی خیلی درست عمل کردند و زحمات آنان در عملکرد کل بانک بی تاثیر نبوده است و باید قدردان همه همکاران باشیم.



مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان‌های تهران در ادامه سخنان خود بیان کرد: معنای موفقیت  به سرانجام رساندن یک کار با کمترین هزینه است.  موفقیت گام های مختلفی دارد. در ابتدا باید هدف و آگاهی داشته باشیم و با برنامه ریزی و تصمیم گیری، حرکت کنیم. مطمئنا بین روسای موفق شعب این شاخصه وجود داشته است که در این مراسم حضور دارند.


بانک ایران زمین در مراسمی جداگانه با حضور جمع کوچکی از مدیران این بانک، با رعایت پروتکل های بهداشتی طی مراسمی تقدیر از روسای برتر خود را انجام داد.


در پایان این مراسم به ۱۰ رئیس ممتاز شعبه‌های برتر بانک ایران زمین هدایا و لوح‌های تقدیر ازسوی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره اهدا شد.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ایران زمین
ارسال نظر
هلدینگ شایسته