دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1393 - 11:09

امیررضا رمضانی رئیس جدید مرکز آموزشی ترکمانچای شد‎

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید مرکز آموزشی ترکمانچای دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، با حضور اعضای هیئت رئیسه در محل اتاق ریاست واحد برگزار شد.
کد خبر : 6475

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد میانه با قدردانی از زحمات دکتر احمدرضا بیضایی، رئیس سابق مرکز در دوران تصدی مسئولیتش و تبریک انتصاب به دکتر امیر رضا رمضانی، رئیس جدید مرکز آموزشی ترکمانچای گفت: تغییرات مدیریتی در هر مجموعه ­ای یک امر طبیعی و انکارناپذیر است و تغییری مطلوب است که حرکتی رو به جلو را در مجموعه ایجاد کند.


دکتر علی سلمان‌پور تغییر در مدیریت­‌ها را باعث استفاده از نیروی فکری و مدیریتی جدید دانست و اظهار کرد: بر اساس آموزه‌­های دینی و اخلاقی ما هر مسئولیت، فرصتی مغتنم در راه خدمت بهتر و بیشتر به مردم به خصوص دانشجویان عزیز است که باید در این راه اخلاق اسلامی و وجدان کاری را سر لوحه برنامه کاری خود قرار دهیم.


رئیس واحد میانه از رئیس جدید مرکز ترکمانچای تلاش مضاعف، انگیزه بیشتر برای رسیدن به هدفی مطلوب با همدلی و همفکری در این مرکز را خواستار شد.


در پایان این جلسه، دکتر امیررضا رمضانی به عنوان رئیس جدید ترکمانچای معرفی و از تلاش‌ها و زحمات دکتر احمدرضا بیضایی رئیس سابق نیز قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب