دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1400 - 11:51
قائدی تأکید کرد؛

لزوم جذب حداکثری دانشجو در مقطع کاردانی دانشکده سمای مرودشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بر ضرورت جذب حداکثری دانشجو در مقطع کاردانی دانشکده سمای مرودشت تأکید کرد.
کد خبر : 647273
بازدید قائدی از دانشکده سما



به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مروشت، محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حاشیه افتتاح مرکز رشد جامع علم و فناوری شهید سلیمانی واحد مرودشت از مجتمع پسرانه سمای این دانشگاه بازدید کرد.




بیشتر بخوانید:


لزوم تداوم روند توسعه مدارس سما




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حاشیه این بازدید بر لزوم استفاده از توانایی و ظرفیت تدریس استادان و اعضای هیئت علمی که دارای تجربه، سابقه و علاقه تدریس در سطح مدارس سما و مقاطع متوسطه هستند تأکید کرد.


قائدی از تلاش‌های معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در زمینه جذب دانش‌آموزان در مجتمع دخترانه و پسرانه مدارس سما قدردانی کرد و خواستار تلاش بیشتر برای جذب حداکثری دانشجو در مقطع کاردانی دانشکده سما شد.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت هم بیان کرد: مدارس سمای این دانشگاه با آمادگی کامل دنبال تحقق شعار تحول از آموزش حافظه‌محور به آموزش بسترساز هستند و در این راستا کلاس‌ها به تجهیزات لازم برای تدریس مجهز شده‌اند.


کمال محمدزاده با تأکید بر به‌روزرسانی فضاهای آموزشی مدارس سمای مرودشت تبیین کرد: مدیران و دست‌اندرکاران مجتمع سما در تلاشند با افزایش تعداد رشته‌های مقطع کاردانی تعداد دانشجویان مقطع کاردانی را افزایش دهند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته