دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کوهستانیان اعلام کرد؛

راهیابی ۶۰ ایده به مرحله نهایی رویداد نمایشگاه «هر خانه یک کارخانه»

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از راهیابی ۶۰ ایده به مرحله نهایی رویداد ایده‌آرا نمایشگاه «هر خانه یک کارخانه» خبر داد.
کد خبر : 646896
رویداد ایده آرا



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ایرانشهر، رویداد ایده‌آرا با عنوان نمایشگاه «هر خانه یک کارخانه» در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف استفاده و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نو و فناورانه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار و بیش از ۶۰ ایده ارائه شد.


اسماعیل کوهستانیان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این نشست درباره روند برگزاری رویداد ایده آرا عنوان کرد: رویداد ایده‌آرای این دانشگاه با حمایت معاونت پژوهشی و ثبت‌نام اولیه بیش از ۲۲۰ نفر برگزار و بعد از ارزیابی اولیه ۶۰ ایده به مرحله ارائه نهایی ارائه شد.




بیشتر بخوانید:


برگزاری رویداد ایده‌آرا در دانشگاه آزاد اسلامی نطنز




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر هم گفت: رویداد ایده‌آرای دسترسی برای ایده‌پردازی و بیان ایده برای حل مسائل است.


سیدغلامرضا حسینی‌پور اضافه کرد: هدف رویداد ایده آرا، پرورش قدرت خلّاقیت و ایده‌پردازی، توسعه کسب و کار مبتنی بر فناوری و نوآوری و تبدیل این ایده‌ها به محصولات مورد نیاز بازار است.


حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر هم مطرح کرد: با توجه به بالابودن آمار جوانان و بیکاری بسیاری از آنان در ایرانشهر با برگزاری این مراسم، شناخت ایده‌های برتر و حمایت از آن می‌توان میزان اشتغال را افزایش داد.


راهیابی ۶۰ ایده به مرحله نهایی رویداد نمایشگاه «هر خانه یک کارخانه»


علی شعبانی، فرماندار ایرانشهر هم یادآور شد: برگزاری این رویدادها موجب می‌شود که ایده‌های نابی از آنها استخراج شود و با حمایت از این ایده‌ها می‌توان زمینه را برای رشد و بالندگی شهرستان ایرانشهر و اشتغال مهیا کرد و قول حمایت حداکثری و معرفی ۱۰ نفر که دارای ایده برتر بودند را به صندوق‌های کارآفرینی و تسهیلات را داد.


در حاشیه رویداد ایده‌آرا نمایشگاه «هر خانه یک کارخانه» با هدف شناخت استعدادهای برتر شهرستان متشکل از ۴۲ غرفه محصولات تولیدی شرکت‌کنندگان برگزار شد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته