دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1394 - 16:37
در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت؛

تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 95/ طرح هفتگی، 100هزار تومان

با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز بهای عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک برای خودروها ، کامیون ها ، و نیز بهای طرح روزانه و هفتگی تعیین شد.
کد خبر : 64678

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در دویست و سی دومین جلسه شورا بررسی "لایحه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک " در دستور کار قرار گرفت.
احمد دنیا مالی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در تشریح این لایحه، گفت : در این موضوع شهرداری کار خوبی که انجام داده این بوده که طرح را به صورت روزانه تفکیک کرده تا موجب کاهش تقاضا برای ورود به محدوده طرح ترافیک باشد.
وی ادامه داد: بر این مبنا متقاضایان طرح در سه دسته تقسیم بندی می‌شود که عبارتند از یکی متقاضیان 90 روزه ، 190 روزه و 290 روزه که همان طرح سالیانه است. البته طرح‌های روزانه و هفتگی نیز به قوت خود باقی هستند.
دنیا مالی افزود: ما با این کار حق انتخاب را به مردم داده‌ایم تا آنها بر اساس میزان روزهایی که نیاز به ورود به محدوده دارند اقدام به پرداخت عوارض کنند.
در ادامه بررسی این لایحه بهای عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک به صورت روزانه و هفتگی نیز بررسی شد که به موجب آن در طرح روزانه بدون محدودیت زمانی بهای 31 هزار تومان و از ساعت 10 صبح تا 14 بهای 23 هزار تومان و از ساعت 14 تا 18 بهای 15 هزار تومان پیشنهاد شد که این موارد نیز به تصویب اعضای شورا رسید. برای طرح هفتگی نیز نرخ یکصد هزار تومان با رای موافق اعضا تعیین شد.
لازم به ذکر است به مبالغ فوق 20 درصد در راستای توسعه حمل و نقل ریلی افزوده خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته