دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1400 - 19:42

باقرزاده: دبیر احساسی حرف زده است/ چانه ورزش کوچک است

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: دبیر بهترین تیمش را به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد کرد و الان احساسی حرف زده است.
کد خبر : 646704
باقرزاده

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، فضل الله باقرزاده، نایب رئیس کمیته ملی المپیک در پایان مجمع این کمیته اظهار داشت:‌ یکی از مجامع خیلی خوب برگزار شد و مجمع قرار بود انتخاباتی باشد که مصوبه آئین‌نامه را نداشتیم.


وی در مورد جنجال‌های موجود در مجمع تصریح کرد:‌جنجالی در کار نبوده، مجمع همیشه محل نقد و اظهارنظر هست. همه اعضا حضور داشتند و نظراتی دادند. دبیر، صالحی‌امیری و همه صحبت کردند. فلسفه وجود مجامع همین است و نگاه‌ها تفاوت دارد. رای داده شده اهمیت دارد و تصمیم اعضا. هیئت اجرایی پست حقیقی است و با حقوقی وارد می‌شوند اما حقیقی ادامه می‌یابد. در همه موارد همین است. اساسنامه مصوب مجلس، دولت، شورای نگهبان و IOC این را می‌گوید که پست‌های هیئت اجرایی حقیقی است. پایان دوره یعنی پایان تغییر و تحول انتخاباتی.


رئیس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: اساسنامه قبلی مصوبه جایی را نداشت و نباید آئین‌نامه را به مصوب IOC واگذار می‌کردیم. الان هم تصویب شده که به آن‌جا بفرستیم. بلافاصله پس از بازی‌های آسیایی انتخابات خواهیم داشت.


باقرزاده درمورد بودجه فدراسیون‌ها و اعتراض برخی روسا، تصریح کرد: چانه ورزش کوچک است و پول کم. یکی از فدراسیون‌های اروپایی ۱۰ میلیون دلار می‌گیرد، یعنی کل بودجه فدراسیون‌های ما. بودجه افزایش یافته اما با بیش از ۳۰ درصد افزایش داده شدن، باز هم کم است.


وی درمورد اظهارات دبیر مبنی بر اینکه تیم سوم کشتی به بازی‌های آسیایی خواهد رفت، گفت:‌ دبیر بهترین تیمش را برای بازی‌های آسیایی می‌فرستد، شک نکنید. بودجه محدود است و بار بازی‌های آسیایی را ووشو، تکواندو، تیراندازی، کبدی و سایر می‌کشند. دبیر احساسی حرف زده و شک ندارم بهترین تیمش را به بازی‌های آسیایی می‌فرستد.


انتهای پیام/۱۱۹


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته