دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1394 - 15:19

درخواست نماینده پلدختر از وزیر نیرو برای تجدید نظر در قیمت آب شرب

نماینده مردم پلدختر انتخابات را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی دانست و گفت: حضور در این عرصه یک وظیفه و تکلیف برای تعیین سرنوشت و اداره غیرمستقیم کشورمان توسط مردم عزیز است.
کد خبر : 64661

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، علی اکبر کاییدی در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز -یکشنبه- مجلس با اشاره به موضوع نفوذ دشمن اظهار کرد: نفوذ آفت بزرگی است و هدف اصلی دشمن از نفوذ در مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مقابله با روح انقلابی‌گری اسلامی است که ملت پیروز اسلام هرگز فرصتی را برای تهدید و توطئه‌های دشمنان نخواهند داد.


وی در ادامه گفت: اصل شرکت در انتخابات و انتخاب درست با رأی به نامزدهای اصلح موضوع قابل اهمیت درماندگاری انقلاب است.


نماینده مردم پلدختر با اشاره به مشکلات و مطالبات حوزه انتخابیه‌اش، گفت: از وزیر نیرو می‌خواهم به مطالبه به حق مردم پلدختر با توجه به محرومیت و گرمسیری منطقه و گرانی هزینه برق نسبت به تعدیل هزینه برق شهرستان اقدام کنند. همچنین نسبت به هزینه سرسام‌آور آب‌های کشاورزی و آب شرب در منطقه پلدختر و لرستان تجدیدنظر کنند.


کاییدی در ادامه اظهار کرد: از وزیر جهاد کشاورزی با توجه به محرومیت استان لرستان می‌خواهم تسهیلات ارزان قیمت لازم جهت استفاده از صندوق توسعه ملی برای مقتضیان واحدهای دام و طیور را فراهم کنند زیرا درآمد بیشتر مردم استان پلدختر و لرستان از طریق دام و طیور است.


نماینده مردم پلدختر تصریح کرد: با توجه به ذخایر معادن حوزه‌ام از مدیر عامل بانک ملی و استاندار لرستان درخواست دارم نسبت به صنایع پایین دستی پتروشیمی در اسرع وقت اقدام کنند تا موجب اشتغال جوانان شود. همچنین از دولت می‌خواهم نسبت به وضعیت حقوقی و معیشتی بازنشستگان اقدام کند.


وی افزود: بیکاری، شرایط سخت رکود و تورم، مشکلات معیشتی را برای مردم به‌ویژه مردم حوزه انتخابیه‌ام ایجاد کرده که باید به آن توجه شود. دولت نمی‌تواند مساله بیکاری و اشتغال جوانان را در دوران زودگذر جوانی حل کند ولی می‌تواند برای گذران این قشر پر انرژی فکری نو کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته