دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1398 - 10:09
تشکل‌های دانشجویی لرستان:

بازی‌های سیاسی نماینده پلدختر مانع تغییر فرماندار این شهر شده است

تشکل‌های دانشجویی استان لرستان در بیانیه‌ای تأکید کردند: بازی‌های سیاسی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی مانع تغییر فرماندار این شهر شده است.
کد خبر : 384002
20.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از کانال اطلاع‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، تشکل‌های دانشجویی لرستان در پی اعتراض گسترده مردم پلدختر نسبت به فرماندار و نماینده این شهر بیانیه‌ای صادر کردند.


در ابتدای این بیانیه آمده است: در قصه سیل مردم پلدختر، از همان روزهای اول که برخلاف پیش‌بینی‌ها و اعلام هشدار به مردم از ایجاد حداقل شرایط ممکن یعنی زدن کمپ‌ها دریغ شد تا به امروز که شرایط حداقلی زندگی هنوز فراهم نشده است، مسئولان اجرایی استان عملکرد ضعیفی از خود بروز داده‌اند.


در ادامه تأکید شده است: حدود 50 روز از سیل ویرانگر پلدختر می‌گذرد، شرایط امدادرسانی و رسیدگی به مردم آسیب‌دیده پلدختر وضعیت بسیار نگران‌کننده‌ای دارد. بیم آن می‌رود با توجه به روند کند ساخت‌وسازها و عدم تخصیص بودجه کافی برای شروع حل معضلات عدیده مردم مظلوم پلدختر، روند عادی شدن زندگی آن‌ها که به‌کلی مختل شده است تا مدت‌های طولانی فراهم نشود.


تشکل‌های دانشجویی لرستان در این بیانیه ذکر کرده‌اند: در چنین شرایط اسفباری، فرماندار پلدختر از همان روزهای اول سیل، به سبب ناکارآمدی‌اش به منفورترین شخصیت‌ها بین اهالی پلدختر تبدیل شد. بی‌کفایتی اظهرمن‌الشمس فرماندار، پس از 50 روز داد همه مردم آسیب‌دیده پلدختر را درآورده است. به گواه بسیاری از مسئولان استان، حتی استاندار هم در هفته‌های اول سیل در پی تغییر او بوده است؛ اما تنها مانع این امر وجود سیاسی بازی‌هایی در بدنه مدیران شهرستان ذکر می‌شود.


در ادامه بیانیه آمده است: به‌هیچ‌وجه قابل‌هضم نیست که در اوج دردهای مردم آسیب‌دیده پلدختر، مسئولان بی‌کفایت که به خاطر کم‌کاری‌هایشان باید محاکمه شوند به دلیل سیاسی‌بازی‌های کثیف حتی امکان تغییرشان نباشد. جناب آقای کاظمی! هم مسئولان و هم مردم و افکار عمومی استان، شما را به خاطر منافع سیاسی و سیاسی‌بازی‌ها، با سوءاستفاده از اختیارات نمایندگی و فشار به دولتی‌ها، تنها عامل بقای فرماندار در جایگاهش برخلاف همه ناکارآمدی‌اش در شرایط بحرانی کنونی می‌دانند.


در پایان این بیانیه خطاب به نماینده پلدختر تأکید شده است: مطالبه قاطع جنبش دانشجویی استان ضمن اظهار تأسف بسیار از وقوع چنین مسائلی در شرایط غم‌انگیز مردم پلدختر این است که جنابعالی باید در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به‌صورت مبسوط پاسخگوی موضوعات مطروحه در جریان فرمانداری پلدختر و عملکرد خود در 50 روز گذشته جهت کاهش آلام و دردهای مردم پلدختر به‌عنوان نماینده مردم مظلوم اما پر عزت پلدختر باشید. جنبش دانشجویی آمادگی ایجاد بستر لازم جهت برگزاری این جلسه برای پاسخگویی جنابعالی را طی روزهای آینده در دانشگاه لرستان دارد.


انتهای پیام/4115/4118/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته