دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1400 - 16:07
رئیس دانشگاه آزاد هریس:

دانشگاهیان تفکر بسیجی و خدمت به وطن و انقلاب دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس گفت: دانشگاهیان به‌رغم نداشتن لباس همیشه‌سبز سپاهی، دارای تفکر و ایدئولوژی سپاهی و بسیجی و خدمت به وطن و انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر : 645949
هریس



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از هریس، جواد محمودی‌کرمجوان در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان هریس که به مناسبت سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار انجام شد با تبریک اعیاد شعبان و روز پاسدار اظهار کرد: دانشگاهیان به‌رغم نداشتن لباس همیشه‌سبز سپاهی، دارای تفکر و ایدئولوژی سپاهی و بسیجی و خدمت به وطن و انقلاب اسلامی هستند.




بیشتر بخوانید:


نامگذاری ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی هریس به نام سردار سلیمانی




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس افزود: امام حسین (ع) تمام هستی خود را وقف حفظ دین خدا کرد و پاسداران نیز با تأسی به سیره حسینی همواره حافظ کیان نظام دینی، اصول، آرمان‌ها و ارزش‌ها بوده و هستند و فعالیت‌های بی‌وقفه و بی‌بدیل سپاه پاسداران در چند دهه گذشته در حوزه نظامی و فرهنگی به‌ویژه دفاع و حفظ آرمان‌ها و اهداف انقلاب ستودنی است.


غلامرضا اکبرپور فرمانده سپاه ناحیه هریس هم در این دیدار با ابراز خرسندی و خوشحالی از حضور محمودی کرمجوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس خدمات و فعالیت‌های دانشگاه در حوزه سلامت را بسیار گسترده، چشمگیر و قابل‌توجه دانست و از حسن تدبیر و درایت کرمجوان در مدیریت عالمانه و بدون حاشیه‌های سیاسی در این دانشگاه قدردانی کرد.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان هریس با قدردانی و تشکر از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس، آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون برای مجموعه این دانشگاه کرد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته