دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1400 - 14:34
سردار بنایی:

فلسفه سپاه دفاع از انقلاب و خدمت به مردم است

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ حضرت محمد رسول‌الله (ص) گفت: فلسفه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از ارزش‌های انقلاب و خدمت به ملت شریف ایران است.
کد خبر : 645897
سردار بنایی



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، سردار سید علی بنایی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ حضرت محمد رسول‌الله (ص) در جمع پاسداران و بسیجیان لشکر با تبریک اعیاد خجسته ماه شعبان به ویژه میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد مکتبی و مردمی به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.


وی با یادآوری جانفشانی‌ها و خدمات ارزنده سپاه در تمامی مراحل انقلاب اسلامی تأکید کرد: حماسه‌آفرینی در هشت ساله دفاع مقدس در کنار ارتشیان قهرمان به منظور حفظ وحدت و یکپارچگی از تمامیت ارضی کشور و پاسداری به حق از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام بوده و خواهد بود.


سردار بنایی ادامه داد: فلسفه تشکیل سپاه از همان ابتدا خدمت به کشور و مردم عزیزمان بوده و الحمدالله این را با گذشت چهل سال از انقلاب با قوت و قدرت ثابت کردیم. پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان در خدمت کشور و مردم هستند و با تبعیت از فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز انجام مأموریت می‌کنند و در این راه جان خود را نیز فدا می‌کنند.


انتهای پیام/۴۱۶۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب