دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1400 - 21:58

راه‌اندازی کارگاه طراحی و دوخت لباس در دانشگاه آزاد ورامین - پیشوا

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین از راه‌اندازی کارگاه طراحی و دوخت لباس در دانشگاه آزاد ورامین - پیشوا خبر داد.
کد خبر : 644900
4444

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ورامین، عزت‌الله نصیری معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا با تبریک بعثت رسول اکرم حضرت محمد (ص) گفت: هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید مبعث، فرآیند طراحی و دوخت 210 چادر نماز و سجاده ویژه دانش‌آموزان پایه سوم مدارس ابتدای سما استان تهران در راستای فعالیت کاربنیان در کارگاه طراحی و دوخت لباس واحد ورامین- پیشوا به پایان رسید و جشن عبادت این دانش آموزان در مجتمع آموزشی سما استان تهران با حضور محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، فرشته حشمتیان معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی جلیلی رئیس نهاد رهبری استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید معتمدی معاون فرهنگی و دانشجویی سمای دانشگاه آزاد اسلامی، کیان پهلوان افشاری ریاست واحد ورامین - پیشوا و قرچک برگزار شد.


وی با بیان اینکه این واحد دانشگاهی در توسعه فعالیت‌های کاربنیان اهتمام ویژه‌ای دارد، افزود: در واحد ورامین-پیشوا با راه‌اندازی رشته طراحی و دوخت لباس، امکان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی این رشته جذاب برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به این رشته و فعالان این حوزه فراهم شده است.


وی ادامه داد: برای آن دسته از هنرجویانی که قصد دارند در زمان کمتری در حوزه طراحی و دوخت به مهارت‌های تخصصی لازم دست یابند مدارس عالی مهارتی این واحد دانشگاهی که در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد، این امر را میسر خواهد کرد.


 نصیری خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی طراحی و دوخت لباس، ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی مدرن برای علاقه‌مندان در سطح شهرستان، با تجهیز کارگاه‌های تخصصی، امکان طراحی و تولید لباس‌های فرم دانش آموزان، کارکنان مشاغل مختلف در سطح شهر و استان امکان‌پذیر خواهد شد.


انتهتای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
رحیم الهیاری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۱
۰
سلام وقت بخیر من از اینکه این رشته در شهرستان ورامین هستش افتخار میکنم انشاالله هر بیشتر از روزهای گذشته این دانشگاه پیشرفت کند
هلدینگ شایسته