دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1400 - 18:07

مدیرکل دفتر پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم منصوب شد

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «یعقوب فتح اللهی ننه‌کران» را به عنوان «مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی» منصوب کرد.
کد خبر : 644759
دکتر فتح الهی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم، پیمان صالحی با صدور حکمی «یعقوب فتح اللهی ننه‌کران» را به عنوان «مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی» منصوب کرد.


در حکم ابلاغی معاون پژوهشی وزارت علوم، خطاب به فتح اللهی آمده است:


انتظار می‌رود با نصب العین قرار دادن قوانین اسناد قوانین و اسناد بالادستی در حوزه علوم و فناوری تعامل سازنده با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها موسسات آموزش عالی و مراکز پژوهشی و گام‌های موثری در جهت نیل به اهداف عالی نظام و اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بردارید.


در این حکم انتصاب بر راه اندازی شبکه‌ای علمی کشور، فعال‌سازی شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران شعاع و راه‌اندازی شبکه ملی آزمایشگاهی، ایجاد هم‌گرایی و هم‌افزایی بین کلیه بازیگران و ذی‌نفعان حوزه علم و فناوری در محدوده مأموریت‌های اداره‌کل حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و توجه ویژه به دیپلماسی علم و فناوری و جذب منابع مالی از نهادهای علمی بین‌المللی برای اجرای طرح‌های مشترک فرامرزی تأکید شده است.


صالحی، برنامه‌ریزی برای ترویج گفتمان علمی و فرهنگ‌سازی فعالیت‌های پژوهشی در سطح ملی و بین‌المللی، ارتباط مستمر با نهادهای قانون‌گذاری، برنامه‌ریزی و مالی برای تخصیص بودجه‌های لازم به فعالیت‌های پژوهشی را از موارد مورد انتظار از مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش ذکر کرده است.


یعقوب فتح اللهی، استاد دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در رشته فیزیولوژی است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به تصدی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و سرپرستی دفتر همکاری‌های علمی و بین الملل این دانشگاه اشاره کرد.


انتهای پیام/۴۱۶۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته