دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1400 - 18:29

قلعه‌نویی: اتفاقاتی که علیه ما رخ داد ظلم در ظلم بود/ تا دل‌تان بخواهد محروم و مصدوم داریم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اتفاقات رخ داده برای تیمش در فصل جاری را ظلم دانست.
کد خبر : 644480
امیر قلعه‌نویی

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شهادت باب‌الحوائج امام موسی کاظم (ع) را تسلیت می‌گویم. وقتی با تیم صنعت نفت بازی می‌کنید، حس خوبی دارید. صنعت نفت از قدیم‌الایام و زمان جام تخت جمشید و بازیکنانی چون ابراهیم قاسمپور و عبدالرضا برزگری فوتبال خوبی ارائه کرده است و مردم همیشه فوتبال صنعت نفت را دوست داشته‌اند. امسال نیز همین شرایط وجود دارد و صنعت نفت تیمی بسیار خوب و باتجربه در اختیار دارد که بازی خوبی ارائه می‌کند. این تیم مربیان بسیار خوب و باانگیزه‌ای در اختیار دارد.


وی ادامه داد: دیدار با صنعت نفت فینالی دیگر برای گل‌گهر است و نیاز داریم فینال فردا (دوشنبه) را حتماً ببریم. اگر می‌خواهیم همین ثبات را در جدول داشته باشیم و عقب‌تر نیفتیم، نیاز به کسب سه امتیاز داریم. بازی خوبی مقابل پرسپولیس ارائه کردیم که مزد زحمات خود را نگرفتیم. تیم شرایط روانی خوبی دارد و آماده این دیدار هستیم. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و آنها را آنالیز کرده‌ایم؛ به‌ویژه در هفته‌های اخیر که شرایط خوبی پیدا کرده‌اند و روند رو به رشدی داشته‌اند.


سرمربی گل‌گهر سیرجان با اشاره چندین‌باره به کسر امتیاز از این تیم خاطرنشان کرد: خدا را شکر از سه دیدار گذشته،‌ هفت امتیاز گرفته‌ایم و می‌توانستیم امتیازات بیشتری هم بگیریم. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و همه لذت ببرند. خوشحالم که صرف‌نظر از نتایج و با همه مشکلاتی که برای ما درست کرده‌اند، مردم به فوتبال گل‌گهر علاقه‌مند شده‌اند. مرا ابتدای فصل سه ماه محروم کردند و پس از اینکه شکل گرفتیم، هفت امتیاز از گل‌گهر کسر شد؛ یعنی ظلم در ظلم بود.


قلعه‌نویی افزود: تا کسب آمادگی روانی کامل، «پِرت امتیازی» داشتیم و خیلی‌ها می‌گویند هفت امتیاز از دست داده‌ایم، اما امتیازات از دست رفته ما بیشتر از هفت امتیاز بود. با این وجود به آینده فکر می‌کنیم تا فینال‌های باقیمانده را به نحو احسن پشت سر بگذاریم. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و علیرضا منصوریان برای این تیم زحمت می‌کشد. وقتی با صنعت نفت بازی دارید، یاد تماشاگران پُرشورش و فوتبال برزیل می‌افتید که حس خوبی به انسان دست می‌دهد.


وی در مورد غایبان گل‌گهر سیرجان برابر شاگردان منصوریان گفت: تا دل‌تان بخواهد، مصدوم و محروم داریم. احمد موسوی و مهدی تیکدری مصدوم هستند و فروزان و سهرابیان هم به دلیل محرومیت غایب خواهند بود. خوشحال هستیم شرایط گل‌گهر به گونه‌ای است که اگر ۱۱ نفر تیم هم تغییر کند، برای ما فرقی نمی‌کند. فصل گذشته در بسیاری از پُست‌ها مشکل داشتیم و نمی‌توانستیم بازیکنان را جابجا کنیم.


انتهای پیام/۱۱۹


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته