دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1400 - 15:57

چرا بلیط قطار فدک بخریم

بسیاری از مسافران تصور می کنند سفر با قطار به اندازه سفر با هواپیما ایمن، راحت و سریع نیست اما شاید جالب باشد که ادعا کنیم قطار یکی از امن ترین وسایل نقلیه عمومی است، چه از نظر امنیت در حوادث و چه از نظر امنیت در انتشار بیماری کرونا. در روزهایی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم و ناگزیریم سفر کنیم، خرید بلیط قطار فدک تصمیم عاقلانه ای است. به خصوص اگر قطار فدک را برای سفر انتخاب کنید. در ادامه این مطلب دلایل محکمی برای اثبات این ادعا بیان می کنیم.
کد خبر : 644434
image-20220227155533-3.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، بسیاری از مسافران تصور می کنند سفر با قطار به اندازه سفر با هواپیما ایمن، راحت و سریع نیست اما شاید جالب باشد که ادعا کنیم قطار یکی از امن ترین وسایل نقلیه عمومی است، چه از نظر امنیت در حوادث و چه از نظر امنیت در انتشار بیماری کرونا. در روزهایی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم و ناگزیریم سفر کنیم، خرید بلیط قطار فدک تصمیم عاقلانه ای است. به خصوص اگر قطار فدک را برای سفر انتخاب کنید. در ادامه این مطلب دلایل محکمی برای اثبات این ادعا بیان می کنیم.


قطار فدک امن و سریع است


قطارهای فدک اولین قطار پنج ستاره ایرانی است که با ارائه امکانات خاص و متفاوت استاندارهای صنعت ریلی را ارتقا داده است. اگر تا به حال تجربه سفر با قطارهای فدک را داشته باشید حتما به این موضوع پی برده اید که امکانات این قطارها رفاه و امنیت را به خوبی فراهم کرده اند. با خرید بلیط قطار تهران مشهد می توانید با انتخاب قطارهای فدک آسایش و امنیت را احساس کنید.


برای خرید بلیط قطار مشهد فدک فقط کافیست به سایت های معتبر فروش بلیط قطار و یا سایت های گردشگری مراجعه کنید.


امکانات متنوع، از دلایل محبوبیت قطار فدک


قطارهای فدک ساخت شرکتی آلمانی هستند و از استحکام و ایمنی بالایی برخوردارند. با ورود به قطار فدک اولین موضوعی که توجه شما را جلب می کند، طراحی زیبای سنتی ایرانی است به طوری که در طراحی قطارهای فدک از باغ فدک الهام گرفته شده است. استفاده از رنگ های سفید، فیروزه ای و طلایی شکوه و آرامش را توامان به مسافران هدیه می کند.


علاوه بر زیبایی قطارهای فدک، امکانات متنوعی که این قطارها در اختیاران مسافران قرار می دهند، آسایش و رفاه یک هتل 5 ستاره را در طول سفر برای آنها فراهم می کنند. قابلیت شخصی سازی کوپه، استفاده از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، سرویس کترینگ حرفه ای، استفاده از مهمانداران با تجربه و متخصص، استقبال اولیه از مسافرین، امکان استرداد آنلاین بلیط قطار، ارائه سرویس خواب با کیفیت و بهداشتی و سرو انواع غذاهای گرم و نوشیدنی ها تنها بخشی از دهها خدمات قطارهای فدک است.


اقدامات پیشگیرانه قطار فدک سلامت را تضمین می کند


سفر با قطارهای فدک در روزهای درگیری با کرونا به این جهت ایمن است که این شرکت اقدامات پیشگیرانه ای در این زمینه انجام داده است تا سلامتی مسافران و کارکنان حفظ گردد. بنابراین با خرید بلیط قطار فدک می توانید با اطمینان سفر کنید. مهم ترین خدماتی که این قطار در مبارزه با انتشار کرونا انجام می دهد عبارتند از:


· ارائه‌ مواد بهداشتی از قبیل ماسک، ژل ضدعفونی، اسپری ضدعفونی کننده و دستکش یک بار مصرف به تمام مهمانداران قطار


· نصب مایع ضدعفونی در سرویس‌های بهداشتی قطار


· ضدعفونی کردن قطار بصورت روزانه


· سرو نوشیدنی و دسرهای گرم به تمامی مهمانان قطار


· معاینه کارکنان و اعضای تیم مهمانداری توسط پزشک قبل از حرکت قطار


· توزیع ماسک در قطار در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک


· تدارک کوپه قرنطینه جهت مقابله با حضور احتمالی بیمار مبتلا به کرونا


· ارائه خدمات حمل بار در ایستگاه راه آهن


· پذیرایی با غذاهای گرم وکیوم شده


سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات پیشگیرانه قطارها گفت:


"استعلام تست کرونا در دو مرحله هم در زمان فروش بلیت قطار و هم چند ساعت قبل از ساعت حرکت قطار یعنی ۳ الی ۴ ساعت قبل از مراجعه مسافران به ایستگاه کنترل می‌شود. برای افرادی که تست کرونای مثبت دارند یا دوران قرنطینه ۱۴ روزه آنها به اتمام نرسیده است، بلیت صادر نمی‌شود و در مرحله دوم به این افراد پیامکی ارسال می‌شود مبنی بر اینکه اجازه سفر ندارند و به ایستگاه مراجعه نکنند."


چرا بلیط قطار فدک بخریم


چگونه بلیط قطار فدک را آنلاین بخریم؟


بلیط قطار فدک تعداد زیادی از مسیرهای ریلی داخلی را پوشش می دهد. برای خرید آنلاین بلیط قطار فدک باید به سایت های گردشگری و فروش آنلاین بلیط مراجعه کنید. به همین منظور سایت های معتبر زیادی هستند که می تواند شما را در خرید اینترنتی بلیط قطار یاری کنند. سایت تیک بان، از جمله سایت های پرفروش بلیط قطار می باشد که با استفاده از فناوری هوشمند تمامی خدمات سفر را به صورت آنلاین ارائه می دهد.


قیمت بلیط قطار فدک چند است؟


عوامل زیادی در قیمت بلیط قطار تاثیرگذارند که با انتخاب و یا حذف هر کدام از آنها می توانید قیمت نهایی بلیط را تغییر دهید. کلاس قطار، مسیر حرکت، امکانات و پذیرایی، زمان حرکت و نوع قطار می تواند نرخ بلیط را تعیین کند. در بلیط قطار فدک کلاس عادی، کلاس تجاری و کلاس ویژه ارائه می شوند که از نظر امکانات و خدمات متفاوت هستند.


در کلاس ویژه قطار فدک کیفیت خدمات و امکانات در حد هتل 5 ستاره می باشد. بنابراین با انتخاب قطار فدک از بهترین امکانات ریلی کشور برخوردار می شوید. قطارهای فدک با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند و یکی از ایمن ترین قطارهای موجود می باشند.


خرید بلیط قطار از تیک بان


برای استعلام قیمت بلیط قطار فدک می توانید به صورت آنلاین قیمت ها را بر روی سایت های معروف مشاهده کنید. تیک بان به عنوان یکی از معتبرترین سایت های فروش بلیط قطار با استفاده از خدمات نوین و هوشمند توانایی ارائه ارزان ترین بلیط قطار را دارد. برای خرید بلیط قطار ارزان فقط کافیست به آدرس https://tikban.com/ مراجعه کنید و از خدمات ارزشمند این سایت بهره مند شوید.(منبع)



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته