دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1399 - 16:58

خدمات منحصر به فرد قطارهای 5 ستاره فدک را بشناسید

شرکت قطارهای 5 ستاره فدک، با فراهم ساختن امکاناتی ویژه برای مسافران خود تلاش کرده است تا سفر آنها با این وسیله نقلیه را بیش از پیش خاطره انگیز کند.
کد خبر : 485528
image1.png

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، همانطور که می‌دانید سفر با قطار از جمله محبوب­ترین مسافرت­ها در سراسر جهان است. اما از آنجایی که این وسیله نقلیه نسبت به هواپیما، سرعت کمتری دارد و مدت زمان سفر با آن طولانی­ تر است، هر ساله بسیاری از کارگزاران ریلی در تمامی کشورهاتلاش می‌کنند تا با مهیا ساختن امکاناتی خاص و ویژه به سهولت سفر با این وسیله نقلیه محبوب بیافزایند. در ایران نیز شرکت قطارهای 5 ستاره فدک، با فراهم ساختن امکاناتی ویژه برای مسافران خود تلاش کرده است تا سفر آنها با این وسیله نقلیه را بیش از پیش خاطره انگیز کند. برای آشنایی با این امکانات که برخی از آنها تا حدودی عجیب و باورنکردنی نیز هستند با قاصدک 24 در ادامه مطلب "خدمات منحصر به فرد قطارهای 5 ستاره فدک را بشناسید" همراه باشید.



ارائه واکس کفش در بسته بندی مخملی!
پیش از این بارها در وبلاگ و مقالات قاصدک 24 در خصوص امکانات قطارهای مسافربری در ایران صحبت کرده­ایم و حتی به طور ویژه در مطلبی با عنوان "مقایسه 5 ویژگی متفاوت در بلیط قطار رجا و فدک" به مقایسه دو شرکت معروف ریلی کشور یعنی رجا و فدک با هم پرداخته ایم. حال می‌دانیم که در اغلب قطارهای لوکس و درجه یک ایران، ارائه پک­های بهداشتی جزو خدمات معمول است و این پک­ها اغلب شامل یک دستمال مرطوب، مسواک و حتی خمیر دندان هستند. اما فدک در قطار پنج ستاره ویژه خود به نوعی سنگ تمام گذاشته و پس از ورود مسافران به خریدارانبلیط قطار این کلاس مسافرتی خود، پک­های بهداشتی ویژه­ای را ارائه می‌کند که در کیف­های مخملی شکیلی بسته بندی شده اند. جالب است بدانید این پک­ها شامل مسواک، خمیر دندان، شانه، چشمبند و دمپایی هستند. اما همه چیز به همینجا خلاصه نمی‌شود و فدک حتی برای برق انداختن کفش چرمی شما در قطار هم چاره اندیشی کرده و یک قوطی واکس کفش را هم به این پک اضافه کرده است!
طبخ غذا با دستورالعمل­‌های اتریشی
شرکت اتریشیDonhauser، بزرگ­ترین کترینگ ریلی فعال در آسیا است که مسئولیت طبخ و سرو غذا در قطارهای فدک را بر عهده دارد. این مجموعه با به کارگیری یه سرآشپز ایرانی – اتریشی انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را باب طبع ذائفه ایرانیان تهیه می‌کند و آنها را توسط مهمانداران آموزش دیده، برای مسافران خود سرو می‌نماید. نا گفته نماند خدمات مهمانداری این قطار مجهز به امکانات سرو غذای سرد و گرم است که این قابلیت به مهمانداران کمک می‌کند تا وعده­های پذیرایی تهیه شده را به بهترین شکل ممکن و با حفظ کیفیت اولیه مواد غذایی، برای مهمانان خود سرو نمایند.
راحتی فرست کلاس هواپیما در تخت­های فدک
بسیاری از مسافران به کیفیت خواب خود اهمیت ویژه­ای می‌دهند و نمی‌توانند حتی برای ساعاتی کوتاه در تخت­های کوچک و ناراحت استراحت نمایند. این افراد، اغلب ترجیح می‌دهند تا با پرداخت هزینه­ای بیشتر، یک بلیط هواپیما را در بخش فرست کلاس رزرو نمایند تا بخواهند با تخت­های کوچک یک کوپه در قطار، سرو کله بزنند. خب بدیهی است که رزرو بلیط هواپیما در بخش فرست کلاس می‌تواند برای این افراد مزایای خاص خود را داشته باشد. اما مسافری که قطار را برای سفر خود انتخاب می­کند قادر خواهد بود به یک سامانه فروش انواع بلیط هوایی و زمینی مانند سامانه قاصدک 24 مراجعه کند سامانه ای که بتواند منبع و راهنمای خوبی برای او باشد و سپس  با تهیه بلیط قطار قاصدک 24 و انتخاب قطار فدک با یک سفر راحت و بی دغدغه یک خواب راحت در تخت­های فدک را تجربه کند دیگر تمایلی برای نشستن در فضای محدود کابین پرواز یک هواپیما ندارد. چرا که تخت­های فدک نسبت به صندلی­های تخت خواب شو معمول و مورد استفاده در سایر قطارهای مسافربری، بزرگتر است و از ابعادی معادل با 1760*600 سانتی متر برخوردار است. از این رو مسافر می‌تواند با خرید یک بلیط قطار فدک، به ویژه در سفرهایی که در طول شب به انجام می‌رسند یک خواب عمیق و منحصر به فرد را تجربه نماید.


قابلیت استفاده از انترانت داخلی قطار
در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، استفاده از انترانت داخلی در وسایل نقلیه عمومی چندان قابلیت ویژه و منحصر به فردی به شمار نمی‌آید. چرا که مسافرانی که امروزه کمتر پیش می‌آید که چشم از صفحه تلفن همراه خود بردارند دیگر حتی می‌توانند به راحتی با خرید یک بلیط اتوبوس معمولی هم، از اینترنتی نا محدود استفاده نمایند. اما این قابلیت در کشور ما یعنی ایران، هنوز هم جزو امکانات خاص طبقه بندی می‌شود چرا که بسیاری از وسایل نقلیه به جهت مهیا نبودن زیر ساخت های لازم، قادر به ارائه انترانت داخلی به مسافران خود نیستند. اما با وجود تمام این محدودیت­ها شرکت قطارهای مسافری فدک این امکان را برای مسافران خود فراهم ساخته است تا حتی در طول سفر نیز بتوانند شبکه­های اجتماعی خود را چک کرده، به کارهایشان برسند و حتی کودکانشان را با بازی­های آنلاین سرگرم نگه دارند.
ارائه پکیج­های بلیط و هتل در مسیرهای خاص
شرکت قطارهای مسافری فدک برای مسافران خود در برخی از مسیرهای خاص، امکان خرید یک پکیج مسافرتی که شامل بلیط قطار و هتل است را فراهم کرده است. بر این اساس به طور مثال خریداران محترم می‌توانند با تهیه بلیط قطار مشهد از این شرکت ریلی، توامان بلیط قطار و هتل خود را رزرو نمایند و بدون کوچکترین دغدغه­ای در خصوص اقامت خود، سفرشان را آغاز کنند. البته لازم به ذکر است این پکیج­ها اغلب با تخفبفات ویژه و در مواردی حتی به صورت رایگان نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرند تا خریداران بتوانند به راحتی سفری همه چیز تمام را تجربه نمایند.


در نهایت لازم به ذکر است که پکیج­های مسافرتی فدک، در حال حاضر تنها در برخی از مسیرهای ریلی منتخب ارائه می‌شوند. از این رو خریداران محترم بلیط قطار فدک می‌توانند با تهیه بلیط سایر مسیرها از وب سایت قاصدک 24 از خدمات رزرو هتل این مجموعه مسافرتی، در سراسر کشور نیز برخوردار شوند. فراموش نکنید خدمات قاصدک 24 تنها به خرید بلیط قطار و رزرو آنلاین هتل خلاصه نمی‌شود و کاربران محترم می‌توانند انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و حتی بیمه مسافرتی را نیز به صورت اینترنتی از این سامانه خریداری نمایند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته