دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مشتری مداری ایران زمین با ارائه خدمات متنوع

بانک ایران زمین برای مشتری مداری بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان خود طرحی به نام «انتخاب» را راه اندازی کرده است که هدف اصلی بانک از اجرای این طرح، انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات توسط خود مشتریان، با توجه به نیازشان است.
کد خبر : 644391
ایران زمین



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، یکی از موضوعاتی که همواره مورد غفلت بانک‌ها قرار داشته ارائه خدمات براساس نیاز مشتری است هر چند بانک‌ها سعی می‌کردند با ارائه خدمات و تولید محصول جدید بتوانند رضایت مشتریان را جلب کند، اما همواره بخشی از نیازهای مشتریان برطرف می شد و نمی توانست پاسخگوی تمام نیازهای آنها باشد.


هر چند ارائه برخی از خدمات نیازمند وجود زیرساخت است که ممکن است در کشور وجود نداشته باشد اما کمتر بانکی وجود دارد که با استفاده از امکانات و زیرساخت موجود به فکر طراحی قابلیت هایی برای رفع نیاز مشتریان باشد تا بتواند متناسب با نیاز مشتریان به آنها خدمات ارائه کند.


اما در این میان برخی از بانک ها سعی کردن با انتخاب راهکارهای مناسب به جای اینکه از دید خود به فکر ارائه خدمات به مشتریان باشند به فکر همراه بودن با مشتری افتادند تا بتوانند خدماتی ارائه کنند که مشتریان قدرت انتخاب داشته باشند.


این اقدام علاوه بر اینکه مشتریان فعلی بانک را حفظ خواهد کرد بلکه بر تعداد مشتریان نیز می افزاید و می تواند حس رضایتمندی را افزایش دهد.


بر این اساس بانک ایران زمین برای مشتری مداری بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان خود طرحی به نام «انتخاب» را راه اندازی کرده است که هدف اصلی بانک از اجرای این طرح، انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات توسط خود مشتریان، با توجه به نیازشان است.


در این طرح تسهیلاتی مشتریان می توانند تا سقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت، دریافت و نرخ سود سالیانه را از ۱۰ تا ۱۸ درصد به دلخواه انتخاب کنند. ضمنا حداقل مبلغ افتتاح حساب ۵۰ میلیون ریال است.


طرح تسهیلاتی انتخاب از ابتدای دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت یک سال اجرا خواهد شد.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته