دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی «طرح صیانت از فضای مجازی» در تلویزیون/ طرحی که سرنوشت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

معاونت قوانین مجلس تصویب کلیات طرح صیانت از فضای مجازی را دارای ایراد قانونی دانست و حالا سرنوشت آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.
کد خبر : 644048
طرح صیانت از فضای مجازی



به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا از روابط عمومی «جهان آرا»؛ مجلس شورای اسلامی مدت‌هاست که به‌دنبال تصویب طرح صیانت از فضای مجازی بوده است و کلیات این طرح در کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به تصویب رسید اما معاونت قوانین مجلس تصویب کلیات طرح را دارای ایراد قانونی دانست و حالا سرنوشت آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.


در این راستا برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، امشب مناظره‌ای را با حضور لطف‌الله سیاهکلی سخنگوی کمیسیون طرح حمایت از کاربران فضای مجازی و جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس شورای اسلامی موضوع «طرح صیانت از فضای مجازی» را بررسی می‌کند.


«جهان آرا» روزهای شنبه و دوشنبه به‌صورت زنده از شبکه افق سیما پخش می‌شود و در گفت‌وگو با کارشناسان و مسئولان، مسائل سیاسی روز را برای عامه مردم تبیین می‌کند.


این برنامه به تهیه‌کنندگی بهروز یاوری و با اجرای امیرحسین ثابتی، براساس مطالبه‌گری و بیان پرسش‌های اساسی مخاطبان از مسئولان و روشنگری درباره اتفاقات روز جامعه روی آنتن می‌رود.


برنامه تلویزیونی «جهان آرا» امشب ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد، ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.


بررسی «طرح صیانت از فضای مجازی» در تلویزیون/ طرحی که سرنوشت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد


انتهای پیام/۱۱۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته