دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1394 - 14:47
در گفت‌وگو با آنا

عادل غلامی: از رای معروف بی‌خبرم، اما داورزنی بهترین رییس است/ پشت سر تیم‌های بزرگ همیشه حرف زیاد است

ملی‌پوش بانک سرمایه گفت: از زمانی که داورزنی مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفت تیم ملی والیبال متحول شد و بازیکنان به خوبی تمرینات را انجام می دادند از طرفی دیگر مربیان قدرتمندی هم هدایت تیم را برعهده گرفتند.
کد خبر : 64400

عادل غلامی ملی پوش بانک سرمایه در واکنش به شایعه رای ندادن سعید معروف به داورزنی به عنوان نماینده ملی پوشان در مجمع انتخابی فدراسیون والیبال به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «من در این مورد اطلاعی ندارم و باید از خود سعید معروف سوال بپرسید.»


وی افزود: «دوران شکوفایی والیبال از زمان ریاست یزدانی خرم آغاز شد و بعد از اینکه داورزنی مسئولیت این پست را قبول کرد شرایط والیبال روز به روز بهتر شد. به نظرم یکی از دلایل موفقیت یک مجموعه مدیریت آن است که در این مدت داورزنی هم به خوبی این مسئولیت را ایفا کرد.»


ملی پوش بانک سرمایه با تاکید بر اینکه عملکرد داورزنی در بین تمامی روسای فدراسیون های کشور بهترین بوده‌ است، گفت: «شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که والیبال روزی آنقدر قدرتمند شود که تمامی تیم‌های آسیایی از این تیم به عنوان یک حریف جدی یاد کنند که همه این موفقیت‌ها در گرو کار گروهی و مستمر در فدراسیون است.»


غلامی تاکید کرد: «خوشبختانه از زمانی که داورزنی مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفت تیم ملی والیبال متحول شده است. مربیان قدرتمندی هم هدایت تیم را برعهده گرفتند که همه این‌ها مدیون ریاست خوب داورزنی بوده است.»


وی در ادامه به دیدار بانک سرمایه مقابل کاله اشاره کرد و گفت: «به طور حتم بازی فردا برای ما سخت خواهد بود چرا که تیم کاله از تیم‌های ریشه‌دار و قدرتمند است در حال حاضر صعود ما به پلی آف قطعی است و امیدوارم فردا هم مقابل این تیم یک بازی خوب ارائه دهیم.»


غلامی همچنین در مورد شایعه حمایت داوران از تیم بانک سرمایه، گفت: «متاسفانه این موضوعات تنها توهمات یکسری افراد است و هیچ پایه و اساسی ندارد. این بانک سرمایه امسال اولین سالی است که در لیگ حضور دارد و چطور ممکن است که داوران لیگ از یک تیم نوپا و سال اولی حمایت کنند. هدف تیم بانک سرمایه قهرمانی در لیگ برتر است و به شایعاتی که در مورد ما گفته می شود هم اهمیتی نمی دهیم چرا که تیم ما بزرگ است و پشت سر تیم های بزرگ همیشه حرف زیاد است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته